fallback

Mercedes-AMG G 63 срещу Range Rover Sport SVR в дърпане на въже

Двата високопроходими модела имат приблизително еднаква мощност (ВИДЕО)

Британският YouTube-канал Carwow организира дуел между новия Mercedes-AMG G 63 и обновения Range Rover Sport SVR. Двата луксозни всъдехода премериха сили в дърпане на въже. Машините са оборудвани с бензинови V8 мотори с приблизително еднаква мощност и са "обути" в стандартни гуми.

Състезанието е върху трева, като при активиран оф-роуд режим при G-Class са блокирани и трите диференциала. Теглото на Mercedes-AMG G 63 е със 183 кг. по-малко от това на неговия съперник, а неговият 4,0-литров битурбо V8 е с 10 к.с. по-мощен от 5,0-литровия двигател с механичен компресор на британеца.

Германският всъдеход развива 585 к.с. и 850 Нм в диапазона от 2500 до 3500 ооб/мин, докато творението на SVR има 575 к.с. под капака, като въртящият момент от 700 Нм е достъпен между 3500 и 5000 об/мин.

За по-голяма обективност блогъри провеждат няколго опита, като резултатите в крайна сметка са напълно еднозначни.

Снимка и видео: Carwow  

 

fallback
  • #12
    За офроуда ( преди 4 години )
    Тези след 90-та година няма да изкарат и един ловен излет в гората! Освен това, правете разлика между терените. За песък, дефендъра е може би добър, но на кал няма шанс. Затова в бг гората най-уважавани са гегите. Говорим за цена-качество-издръжливост! Японките не ги споменавайте, че с половин сант луфт в сегментите гасят и на ***...
  • #11
    Да говори патило ( преди 4 години )
    Колеги, чудя се, що в гората почти няма рейндж? Само питам.. и запомнете, не е важно, колко дърпа, а колко пъти ще дръпне. Когато Г са правили блокажи, англетата са карали каляски ;)
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Английска хуморист
  • #9
    RR ( преди 4 години )
    А,180 кила проблем станаха,я вижте малко клипчета където G класата тегли по-тежки от него, ама тогава нищо не казвате, сега като му набиха шамарите и ревнахте.Това германче наистина става само за комплексари да гледат лошо по светофарите от него, много прехвалено, а офроуд качествата му са на средно ниво, да не говорим че нивото на водно препятствие което може да преодолее е 60 см, смях, като на лека кола, а Рейнджа гази 83 см. Рейндж Роувър си е машина за тежки терени а G е за тежки комплексари
  • #8
    Nik ( преди 4 години )
    А факта че едното е с 200 кила по тежко прасе нема значение, нале? Важно е сеир да има... а натоварете и двете магарета с колкото поберат чувала песък - едно че мерджана ще натовари 2 пъти повече, друго че онова ще се влачи след него като консерва...
  • #7
    Никола ( преди 4 години )
    Циркаджии
  • #6
    Колев ( преди 4 години )
    Няколко пъти вече ми се случва да дърпам затънал процеп с моя Range rover sport,това е факт.Уникален е
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Един ленд крузър ще ги дърпа двата взети заедно.
  • #4
    Корида ( преди 4 години )
    Има резултати ама немските неандерталци пак се опитват да изкривяват резултата!БългариМанипулативниЛъжливиДришливи
  • #3
    С 2 думи ... ( преди 4 години )
    в Англия дърпа Рейнджа, в останалия свят Мерцедеса!
fallback
Последни