fallback

Honda с радикални мерки за излизане от кризата

Компанията призна за допуснати грешки при проектирането на нови модели

Още през пролетта на тази година генералният директор на Honda - Такахиро Хатиго, разкри, че компанията навлиза в криза, която се дължи на разходите по няколко сервизни акции, както и на други груби грешки, допуснати през последните години. Тогава бе обявено, че е необходимо да се проведат реформи, които ще засегнат дори начина на управление на японския производител.

Сега Хатиго е готов с плана, който трябва да измъкне Honda от трудното положение. Една от първите крачка е централизация на взимането на решение и промяна на статута на научно-изследователския отдел на компанията. Досега той беше независим, като създаваше технологии и иновации, които след това бяха използвани от марката.

Навлизането на електромобилите обаче е доста скъпо и това принуждава Honda да опрости процеса на проектиране на нови модели и съответно да има по-ефективно използване на инженерните си ресурси. От началото на следващата година научно-изследователският център ще бъде интегриран в компанията и съответно ще се намира под контрола на нейното ръководство.

Идеята е специалистите да работят в тясно сътрудничество с маркетинговия и производствения отдел, като това ще доведе до повишаване на качеството и на продажбите. В Honda Motor са убедени, че реформирането на бизнеса с цел подготовка на навлизането на мобилни технологии от ново поколение е най-важната задача пред мениджмънта на компания в момента.

Експерти припомнят, че през 80-те години на миналия век името Honda хвърляше в ужас ръководителите на автомобилните производители в САЩ, тъй като техните модели не можеха да се сравняват с ефективните, качествени, надеждни и достъпни като цена коли на Honda. През последните години обаче японците имаха доста проблеми с компонентите, доставяни от външни фирми и марката загуби позиции, като се смъкна на 18-о място в класациите да надеждност, които преди време оглавяваше.

Снимки: Honda

fallback
  • #11
    Гогу ( преди 4 години )
    На Пловдивския Панаир, видях новите хонди и на външен вид ми харесаха, но в момента в който седнах на шофьорското место и ми стана неприятно и тягосно, волана беше като на рейс почти хоризонтален, скоростния лост стърчеше от таблото като крив глокнишон, цялото табло изглеждаше кичозно, имах чувството, че съм руска "буханка", само, че беше по тясно от буханката и не толкова проходимо. Хич не ми дреме, че били здрави, този автомобил не ме кефи, но същото е положението и в другите японски автомобили
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Не знам какви мерки ще предприемат Хонда, но от спешните такива са - ДА ОТНЕМАТ ЛИЦЕНЗА НА "БУЛТРАКО" ЗАВИНАГИ!!!
  • #9
    Markony ( преди 4 години )
    За съжаление новините не са добри за новите Хонди. Маркетинга ,модата и джендърите си дават своето...Не остана нищо свято в света на автомобилите.Хонда е простота,ефективност ,надежност....Това е веруюто на Сойширо. Искам да питам на каква дрога са сегашните инжинери и дизайнери на Хонда ,че ми е интересно...?
  • #8
    Милен ( преди 4 години )
    Карам от 7 год. Сивик 7 генетация хечбег автоматик и съм сменил само 2 датчика.Много съм доволен.Следващаъа кола ще ми е пак Сивик :)
  • #7
    Гост ( преди 4 години )
    Карам Акорд вече 17 години, супер яки са нямам проблеми никакви
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Когато маркетинга се намеси в работата на инженерите, става мазало...
  • #5
    до none ( преди 4 години )
    Вярно , че 180 хил. км . не са мноиго , но има коли на други производители , които не могат да изкарат и 50-60 хил . без проблем в двигател или скоростна кутия. Аз карам Сивик 9 генерация вече 7 години и даде "голям дефект" - изгоря единия датчик на ABS, останалото е само малса и филтри .
  • #4
    none ( преди 4 години )
    Визирах CR-V с 1.5 Turbo бензин CVT (който е доста по-нов), а иначе след 2010, качеството им падна, това имах предвид, все пак искат по 85К и 180К км не са кой знае колко за да се вадят генерални иводи ...
  • #3
    До1 ( преди 4 години )
    Пък ние след 2010 кви качествени коли и мотори правим под мъдрото МУ ръководство ум да ти зайде...
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Ноне, кои модели визираш, че не са добри? След 2010 съм имал ЦР-В и Джаз. Джаза още го имам жената го кара. ЦР-В-то претърпя катастрофа и го продадох на 180 000 км без абсолютно никакъв проблем и забележка по колата. Само консумативи за това време без нито една повреда. Джаза на жената е на 115 000 км. Също нула проблеми. Моторът ми е NC750S. Двигателят е взет от Джаз. Просто е срязан наполовина и готово. Жесток мотор е и никакви проблеми на 5 г и над 60 000 км.
fallback
Последни