fallback

Focus чупи рекорди в Европа

На всеки 135 секунди Ford продава една бройка от новото поколение на модела

Четвъртото поколение на Ford Focus, което се появи на пазара през юни миналата година, чупи собствените си рекорди по продажби в Европа. Компания твърди, че оттогава продава по един Focus на всеки 135 секунди, или общо досега близо 300 000 бройки. Всички продажби на модела в историята му пък надхвърлят 7 милиона екземпляра.

Ford свързва тази вдъхновяваща статистика с големия брой модификации на Focus: дори "напомпаните" версии ST се продават в поне четири варианта, с бензинови и дизелови двигатели, както и във версии хечбек и комби. Освен това Ford Focus има и изцяло всъдеходна версия Active (също в два вида каросерии).

Публикуването на статистическите данни пък е свързано с появата на друга версия в семейството: сега Focus Active се продава и в луксозния вариант Vignale, която се отличава с оригинални 17-цолови джанти, специален декор на каросерията и максимално възможно оборудване. Списъка с оборудването включва например изцяло LED оптика, кожа в интериора и активен асистент за паркиране.

Компанията посочва също така, че през следващата година серията двигатели на Ford Focus ще бъде разширена "мек хибрид". Техническите подробности засега за малко, но най-вероятно задвижващата система ще бъде взета от кросоувъра Puma, където тя се състои от 1-литров трицилиндров турбо двигател EcoBoost и електромотор, а общата й мощност е 153 к.с.

Снимки: Ford

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    омръзнаха цени до небесата и после 10-15-20% "отстъпка". Това не е НИКАКВА отстъпка, след като преди това са били завишени цените със съответните проценти. Интересно в БГ дали биха имали по-добър оборот с 45000лв начална цена и 15-20% отстъпка ИЛИ със 38000лв. и 5% отстъпка ИЛИ 35000 без отстъпки (съвсем примерно). Може би аз не съм прав и стадото предпочита да го стрижат по диагонал, а не по вертикал...
  • #9
    zord ( преди 4 години )
    Хубавия форд е 20 годишния Форд доволно прежален без да се замисли човек минава през всяка дупка и окото не мигва...... ако работят и реотаните на задното стъкло още по добре
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    A sled tova spored medite jiveem v SUV erata.Nikoga hatchbeka niama da se izmesti.Tova e perfetnata kola za vseki i vsiala nujda
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Че се продава добре, добре е. Ама чак да чупи рекорди. MK1 e стигал и 500к. МК2 е надхвърлял и 400к и не е падал по 300к бройки на година. Само МК3 не ги е надхвърлял тези 300к
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Дам доста пари и то за 3 цилиндрови бензини и сравнително просто торсионно окачване. Радва ме как пo ревютата обясняват, как не си е изгубил шофьорския чар. Ама на ревютата 9/10 пъти е пратен ST line, който е мултилинк и по-спортни настройки (може би без базовия 1.0 100кс) . Също както и с новата 1ва серия. Всички казват, че е не по-лоша от старата, но никой не тества базовата, а или 135М или 120D XDrive
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Май всички дават 10-тина % отстъпка от коричните цени. Като за склдаова май лесно удряш и 15%. Рено и Хонда (макар и не винаги) на складовите дори 18-20 стигат. Форд май също са щедри с остъпките
  • #4
    До: 1 ( преди 4 години )
    Ако отидеш директно при дилъра и попиташ за цената, ще разбереш, че е доста различна от тази на сайта.
  • #3
    ОАЕ ( преди 4 години )
    Цените са над средното за този клас, но поне тук, в Германия виждам повече Фокус-и по пътищата отколкото Голф и Астра взети заедно! Предполагам има причина това да е така
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Харесва ми, радвам се за форд.
  • #1
    Макарон ( преди 4 години )
    Влезнах да погледна цените в Б-я на този автомобил от С автомобилен сегмент и под 40 хиляди лева май не видях НИЩО, нормална цена за базов модел от този авто сегмент е при остаряващи модели 28 до 30к лв, при нови модели от 30 до 35-36к лева, а тук цифрите са УЖАСНИ.
fallback
Последни