fallback

Вижте корейския конкурент на BMW X5 и Mercedes-Benz GLE

Първият кросоувър на Genesis - GV80, ще се предлага с избор от три двигателя

Първият кросоувър на премиум корейския суббранд на Hyundai - Genesis, се подготвя за дебют. Очевидци успяха да заснемат тестови образци на модела GV80, а местните медии разкриха подробности за нивата на оборудване и списъка с наличните опции. Очаква се южнокорейският конкурент на BMW X5 и Mercedes-Benz GLE да излезе на местния пазар през първото тримесечие на 2020 година, а малко по-късно и в останалия свят.

Корейци успяха да заснемат предницата на незамаскирания прототип на Genesis GV80 по време на фотосесия и в сервизен център на Hyundai. Външността на производствената версия е в духа на концепта от 2017 г.: автомобилът е запазил петоъгълната радиаторна решетка с ромбовидно сечение, двустепенната оптика, предния капак с U-образната вдлъбнатина и характерната форма на бронята.

Дизайнът на интериора също вече не е тайна: GV80 ще получи многофункционален волан с две спици, мултимедийна система с широкоформатен 14,5-инчов екран, виртуален панел с няколко опции за оформление на приборите. Климатичната система и автоматичната трансмисия се управляват от кръгли контролери, а информацията за температурата, посоката и интензитета на въздушния поток ще се показва на отделен дисплей.

В Genesis смятат да предложат на клиентите широки възможности на персонализация на модела, като промените в интериора ще станат отличителен белег на GV80. Предлагат се шест варианта за оформление на интериора, три за дизайн на джантите, както и 15 цвята за каросерията, от които три матови. Топ версиите на кросоувър могат да бъдат оборудвани с кожа напа и алкантара, а в интериора да се използва дърво и алуминий.

Очаква се базовият Genesis GV80 да получи трансмисия със задно задвижване, 2,5-литров четирицилиндров турбо двигател с мощност 280-300 конски сили и петместен салон. По желание кросоувърът може да бъде поръчан и с три реда седалки или в конфигурация от шест места.

Предвиждат се също така версии със задвижване на четирите колела, 3,5-литров бензинов V6 с мощност 380 к.с. и редови шестцилиндров 3-литров дизелов двигател с мощност 280 конски сили. Вероятно всички версии на GV80 ще бъдат оборудвани с нова 8-степенна "робозитирана" скоростна кутия с два мокри съединителя.

fallback
  • #4
    опса ( преди 4 години )
    баце единсвеното опасение е 2 мокри съединителя...както и V6 бензина... трябваше да е редови + V8 за върхова версия.
  • #3
    Профе(а)н ( преди 4 години )
    #2, определено си чел много и правиш разлика между китаец и кореец. А ако си шофирал или си се возил в такава би трябвало да правиш разлика между китаец и кореец
  • #2
    Ха ха ха ха ( преди 4 години )
    Като седнеш в китайска кола, разбираш че е пърдял китаец в нея. Няма нищо общо с мерцедес...
  • #1
    Гост ( преди 4 години )
    Респектиращ автомобил със сериозни характеристики и дадености. Радиаторната решетка има смайващ ефект върху мен. Сигурно е въпрос и на технологична необходимост, не само на дизайн и оптика. Разработката на тази кола е струвала огромно количество ресурси - труд, средства. Предполагам, че и цената ще е съответна. Има някаква мисловна инерция, че електрификацията е току пред вратата ни. Хвърлените средства и усилия подсказват, че това ще един доста дълъг процес.
fallback
Последни