Производството на Audi e-tron стартира преди година, като компанията вече е готова с първа сериозна доработка на автомобила. Тя е засегнала най-важната характеристика на електрическия кросоувър - неговия пробег.
Без да променят конструкцията на силовия агрегат, инженерите на Audi са добавили 25 км към неговия пробег. Сега e-tron във версията 55 quattro може да измине с едно зареждане на батериите до 436 км по цикъла WLTP. Това е постигнато с намаляване на така наречения "остатъчен спирачен момент", който възниква, когато спирачните апарати са прекалено близко до дисковете.
Освен това, кросоувърът вече може да изключва предния електромотор при равномерно движение - например, на шосе извън града. Двигателят се включва, ако водачът в някакъв момент има нужда от повече мощност. Тази система е позната от бензиновите двигатели, при които има схема за изключване на част от цилиндрите.
Увеличен е, макар и минимално, капацитета на акумулаторите, а също така е препрограмиран софтуера, който управлява системата за рекуперация. Подобрена е и охладителната система на кросоувъра, който вече е се предлага и с допълнителен пакет S Line с допълнителни аеродинамични елементи и с пневматично окачване със спортни настройки.
Компанията вече приема поръчки за модернизираното Audi e-tron в Европа, като цената на кросоувъра във версията 55 quattro струва минимум 80 000 евро.
Снимки: Audi