Всяка уважаваща себе си автомобилна компания си има куп дизайнери и определени правила за оформлението на шоурумите, интериорите и други дреболии. Служителите разполагат с писмени указания от десетки страници, че трябва да се съобразят и с най-малките детайли. Германската Porsche например, има на пръв поглед напълно незабележим начин за подравняване на капачките с логото на компанията върху джантите. Дори такава дреболия играе значителна роля сред германците при изграждането на композицията във всеки шоурум и при всяко представяне.
Негласното правило откри един американски журналист по време на представянето в САЩ на първия електромобил на компанията - Taycan. Преди да снима модела, той завъртя капачката на джантата, която, според него била поставена накриво, за да стои "права" и фотото да стане "готино". Към него обаче веднага се приближи представител на компанията и го попита какво прави и защо.
Оказа се, че Porsche си има строго определено правило за това как трябва да стои логото върху капачката на джантата. Долната част на щита задължително трябва да е обърната към една от гайките и въздушния вентил, така че да образуват права линия. Така че ако имате Porsche и след смяна на гумите забележите, че логото не е разположено правилно, вече знаете как да върнете вида на автомобила в "строгия" германски вид.