fallback

15-те най-продавани марки автомобили за 2019

Един определен германски бранд има 424% пазарен ръст през октомври

Октомври най-после донесе съживяване на европейския автомобилен пазар: 8.7% ръст, резултат най-вече на факта, че повечето производители преодоляха предишните си затруднения с новите тестове за емисии WLTP.

Porsche отчете фантастичен ръст в продажбите през октомври

Това важи в особена степен за групата Volkswagen, чиито марки отбелязват истински бум през месеца: 29.5% ръст за самата Volkswagen, 26% ръст за Seat, 65% ръст за Audi и, не на последно място, смайващите 424% ръст за Porsche (8 313 продадени автомобила през месеца, спрямо едва 1586 през октомври 2018). Обяснението е съвсем просто: през септември и октомври миналата година WLTP стана задължителен и моделите, които не бяха сертифицирани по него, временно спряха да се предлагат.

При това положение не е чудно, че групата VW запазва първата си позиция на европейския пазар, с общ дял почти 25%. Следват PSA Peugeot-Citroen с 16.3% и Renault (без Nissan) с 10.6%. Така VW ще запази първенството си дори след обединението на PSA и FCA, които сега имат общ пазарен дял 22.4%.

При масовите марки най-сериозен ръст отчитат Dacia (11% и пазарен дял от общо 3.7 на сто - колкото Nissan и Mitsubishi, взети заедно), Seat (10%, пазарен дял от 3.3 на сто) и Citroen (7%). Забележителен ръст от 27% отчита и Lancia, макар да продава само един модел и то на един-единствен пазар - италианския. За сметка на това Alfa Romeo се срива с 40%, а Fiat - с 10%. Сериозно надолу се движат също Jaguar (-8%), Honda (-13%) и особено Nissan (-23%).

Нека видим и кои са най-продаваните марки в Европейския съюз:

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    #12 Нечупливостта моето момче е най-важното нещо, за да може да е колата на пътя, да я караш и да си в безопасност, че нещо няма да се случи. Точно по този показател любимата ти немска марка е супер зле. Какво искаше да кажеш за мощността? Мощни са и икономични на всичкото отгоре Тойотите. Хибридите им са практически безшумни в града на електричество и хибриден режим. Цените са им перфектни за това, което предлагат и не са надути, като немските. Виж, софтуера им куца. Немците го могат... :))))
  • #8
    до: #4 ( преди 5 години )
    Казваш, че: Toyota и Honda имат добри коли и кофти коли. За Хонда няма да споря, защото съм имал преди години Акорд, а в момента имам мотоциклет от същата марка и не съм имал проблеми, но повече Тойоти съм имал и имам и там не се сещам за слаби модели. ти обаче си установил, че има. Кажи кои модели на Тойота са слаби. Слаби в какво уточни, за да се знае по какъв критерии ги оценяш, като слаби!
  • #7
    практик ( преди 5 години )
    Няма да влизам в словесни битки, но ми става странно, когато човек, който непрекъснато доказва, че нищо не разбира от автомобили да казва: "Тойота няма добри модели, и за служебни коли не стават". Трета Тойота карам и не намирам слаби страни. Интересувам се непрекъснато от новостите и не зная да имат проблем с двигатели, трансмисии, окачване, електроника и каквото се сетите. Не само, че нямат никакви подобни проблеми типични за някои немски марки, но и всяка година са водещи по качество.
  • #6
    Кулибали ( преди 5 години )
    Бацее, футболът е измислен за това, да има фенове и примитивите да се възбуждат. Автомобилите са измислени за други неща.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    пунически, не понтически :D И не виждам никакво изтъкване на доводи в "Тойота няма добри модели, и за служебни коли не стават". А колкото до мненията, те са като задниците, всеки си има по едно, но няма причина да го навира в лицата на другите :D
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Не, Тойота няма добри модели. Няма никаква причина човек да избере тази марка, освен ако не е мазохист. И за служебни коли не стават - Дачия, например, е с много по-добро съобщение цена-качество. А мненията не са понтически войни, а нормално изтъкване на доводи. В случая - съвсем обективна статистика.
  • #3
    до долния ( преди 5 години )
    Все едно да кажеш че и Левски има силни и слаби футболисти, и Литекс-София има силни и слаби футболисти, значи не трябва да има фенове и на двата отбора, да не говорим за дразги и бой. Не стават така тия неща..
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Никак не разбирам тия пунически войни по форумите. BMW и Mercedes имат добри коли и недотам добри коли. Toyota и Honda имат добри коли и кофти коли. Даже Fiat има добри коли. Пък и всеки човек има различни нужди и вкусове. Колко точно трябва да ви е празен и безсмислен живота, за да си създавате емоции от комедията "вагонетки" срещу "оризари"?
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    интересно Нисан що така надолу, остарял е вече Кашкая ли, или английския пазар спада заради бееее-ксит
fallback
Последни