fallback

Ето я и най-новата Toyota RAV4 Prime

Хибридната версия е най-мощната и най-икономичната в историята на кросоувъра (ГАЛЕРИЯ)

Японската компания Toyota показа най-новата, най-мощната и най-икономичната версия на кросоувъра RAV4, наречена Prime. Публичният дебют на модификацията ще се състои на автосалона в Лос Анджелис, а продажбите са насрочени за следващото лято.

За да постигне мощността и икономията на гориво, японската марка оборудва модела с хибриден плъг-ин силов агрегат. Новата версия се базира на RAV4 Hybrid, а при същата мощност на двигателя (180 к.с.) сумарната мощност на задвижващата система е 306 к.с. По-голямата литиево-йонна батерия под пода позволява на модела да измине само на ток 63 км (по цикъла EPA). Средният разход е 2,6 литра на 100 км, твърди производителят.

Подобно на RAV4 Hybrid, версията Prime се сдоби със система за задвижване на всички колела с електронно управление. В резултат на това времето за ускорение на Toyota RAV4 Prime от място до 100 км/ч достига рекордните 5,8 сек, което прави хибрида най-бързият в историята на RAV4.

Модификацията RAV4 Prime ще се предлага в SE и XSE нива на оборудване, първата от които има екслузивна радиаторна решетка, аеродинамичен преден спойлер, черни външни акценти и 18-инчови джанти от леки сплави.

В интериора на SE може да се отбележи появата на кожен волан, отопляеми предни седалки и мултимедийна система с 8-инчов екран, съвместима с Amazon Alexa, Android Auto и Apple CarPlay. Освен това се предлага комплектът Weather & Moonroof, който добавя люк, отопляем волан и отопляеми задни седалки.

XSE е по-стилната от двете опции: спортен двуцветен екстериор с контрастен черен покрив, вертикални LED дневни светлини и 19-инчови джанти, които са ексклузивни за този модел. Интериорът се отличава с това, че има седалки, изработени от изкуствена кожа, както и люк. Налично е също така безжично зарядно за смартфон и 9-инчов екран на мултимедийната система.

Като опция се предлага луксозен пакет, състоящ се от вентилирани предни седалки, отопляем волан и панорамен покрив. Други екстри включват отопление на седалките на втория ред, проекционен екран и цифрово огледало за обратно виждане. Налични са също така електрическо управление на пътническата седалка, монитор Bird's Eye View и премиум аудиосистема JBL.

В допълнение към гореспоменатото оборудване, версиите SE и XSE имат набор от асистиращи системи Toyota Safety Sense, включително автоматично превключване на дългите светлини, адаптивен круиз контрол и система за предотвратяване на сблъсък с пешеходци.

Снимки: Toyota

Още снимки - в галерията по-горе

fallback
  • #7
    До 5 ( преди 4 години )
    Разхода ще е колкото на обикновен хибрид но с този Ел пробег може да се покрие цялото градско каране а това са средно над половината от разходите за гориво докато извънградско по принцип откъм разход електромотора и ДВГто са равни за разлика от градското...
  • #6
    Парампам ( преди 4 години )
    Един път тойота, заяинаго тойота
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Алооо, ВАГи-налчето, кви ги дрънкаш ве: Ти в последния RX качвал ли си се?? Слез от Гоуфа нов внос, измий си краката и зъбите, че много миришат и тогава коментирай марки, като Лексус. Колкото и да злобееш и да плюеш, Гоуфа ти нов внос няма да стане Ауди ново от магазина да знаеш! Вземи се поспри малко, че ставаш вече жалък с тъпотиите, които ръсиш!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Не само се качвах в последния RX, но и го карах! А ти дори и на снимка май не си го виждал щом дрънкаш подобни простотии. А колкото до RAV4 Hybrid не само го карах, но и си го поръчах. Колата пристига януари 2020 г. Ниво на оборудване Luxury Premium с всички екстри за модела и още няколко допълнителни, които реших, че трябва да ги имам. Всичко е облицовано в кожа. Кокпит, врати, седалки и т.н. Къде ги видяхте тези пластмаси ми е много странно? Там където ги има ги има при всяка друга кола.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    А след тези 63 км. разхода колко ще е, 9/100 ли?
  • #2
    none ( преди 4 години )
    С този хибрид Тойота отвяха всички. Най-добрият на пазара в момента а и ускорението му е много добро. Разход от 2/100 само Волво и германските марки могат да постигнат. Досега поне обявяваха истинският (около 6/100). Явно в Европа Тойота са се повлияли от "икономията" на местните играчи :))). Салона наистина е евтин, и особено пластмасата.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    юруш на новата трошота... много пари, за сметка на това - малко екстри, тънка ламарина и анемични двигатели...
fallback
Последни