fallback

Най-надеждните и най-ненадеждните автомобили в САЩ

Consumer Reports включи Tesla Model 3 и Model S сред колите, които препоръчва за закупуване

Американската агенция Consumer Reports публикува ежегодното си изследване на надеждността на автомобили. От него става ясно, че някои производители са повишили качеството на своите модели, а при други се случва тоно обратното.

Аутсайдерите в класирането от миналата година - Tesla Model 3 и Model S, този път получават оценка "препоръчваме" от експертите на организацията. Според главния директор на Consumer Reports - Джейк Фишер, Tesla Model 3 е сред най-активно развиваните модели в последно време и след като компанията Tesla е стабилизирала производството, качеството на електромобила е значително подобрено.

При най-надеждните марки лидер е Lexus, следван от Mazda, Toyota, Porsche, Genesis, Hyundai, Subaru, Dodge, Kia и MINI. Аутсайдери в класирането на производителите са Cadillac (последен), Alfa Romeo, Acura, Volkswagen и Jeep.

Volkswagen губи 9 места в сравнение с миналата година, тъй като два от новите му модели - Atlas и Tiguan, имаха доста проблеми. Последни по качество обаче се оказаха два автомобила на Chevrolet  - Colorado и Camaro (на снимката).

Топ 10 на най-надеждите автомобила за 2020 г. според Consumer Reports:

Mazda MX-5 Miata

Toyota Prius Prime

Toyota Prius

Lexus GX

Hyundai Kona

Mazda CX-3

Lexus NX

Toyota 4-Runner

Mazda CX-9

Lexus GS

Топ 10 на най-ненадеждните автомобила за 2020 г. според Consumer Reports:

Chevrolet Colorado/GMC Canyon (технически са еднакви)

Chevrolet Camaro

Jeep Wrangler

Alfa Romeo Giulia

Volkswagen Atlas

Volkswagen Tiguan

Acura MDX

Tesla Model X

Chrysler Pacifica

Chevrolet Traverse

Снимки: Производителите

fallback
  • #17
    notangel ( преди 4 години )
    Аз предпочитам нов ФВ, отколкото 15г. Лексус, пък за вас не знам..
  • #16
    notangel ( преди 4 години )
    Аз предпочитам нов ФВ, отколкото 15г. Лексус, пък за вас не знам..
  • #15
    до bastian ( преди 4 години )
    Consumer Reports са по-различни в оценката си. Те не разчитат на предоствени от производителите коли и не ходят по спонсорирани тест драйв. Купуват колите от дилъри.. Същото прявят с готваски печки, бебешки колички и каквото още там оценяват. Американските Джети I Голфове се сглобяват в Мексико. Голяма част от компонентите им също са от северноамерикански произход.
  • #14
    bastian.kirov ( преди 4 години )
    Как се правят класациите в Европа и САЩ? По един и същи начин. Който си плати отива в горната част а който не в долната. Това е единственото обяснение че продуктите на ФВ у нас са начело а в САЩ на дъното.Все пак за еди и същи коли става дума.Сглобените от *** в Алабама Джети са 100% единтични с немските Голфове.И на двете места работата я вършат роботи а частите са едни и същи -Чайна.Днес всички коли са еднакви.Надежноста им зависи само от задволанното устройство!
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    Кофти! Ауди- средняци, VW - на дъното при Alfa.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    То и в БГ VW Tiguan няма никак добра слава.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Понеже живееш в България една световна икономика, която е фактор в производството и най-вече продажбата на коли не те интересува нищо друго. Точно за тесногръдие стана по-долу на въпрос и ти го проявяваш в цялата му форма. А германците изобщо не карат, каквото си искат, а каквото могат да си позволят. Погледни средната възраст на автомобилите в Германия и ела пак да си говорим, че ги карат колкото ти дрънкаш! Дай подробности за дългосрочният наем! Живея в Германия и такъв не е разпространен!!!
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Силно ме интересува кои са най-надеждни и най-ненадеждни в Бангладеш.Ако ме питате, от къде на къде, ами по същата причина, по която ме интересува кои са в Америка. Понеже живея в България, европейска държава, много ме интересува как са нещата в Азия, Африка, Австралия ...
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    За мен най голямата изненада е ниската надеждност на Mercedes!Що така? Навремето правеха най здравите коли и всички се учеха от тях.
  • #8
    хъммм ( преди 4 години )
    колега, германците карат каквото си искат защото като минат гаранцията и колата се продава, нямат нищо общо с българите , които сме принудени да купуваме коли на по 10-15 години с над 400 000 км.Пък да не говорим ,че последните години(и за напред) е все по-разпространен дългосрочния наем , плащаш месечна вноска и освен за бензин за друго не мислиш, та ще ти е все тая какво и е качеството на колата.
fallback
Последни