IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz направи умен часовник за автомобила

Vivoactive 3 трябва да повишава комфорта при пътуване

Mercedes-Benz направи умен часовник за автомобила

Mercedes-Benz обяви началото на съвместно производство на смарт часовник заедно с Garmin. Vivoactive 3 трябва да подобрява комфорта при по-дълги пътувания. Той ще бъде настроен спрямо най-новата версия на мултимедийната система MBUX.

Иновативната функция Energizing Coach ще работи заедно с приложението Mercedes Me и ще събира данни за сърдечния ритъм, нивото на стрес и качеството на съня на шофьора и чрез специален алгоритъм ще определя състоянието на физическия му комфорт.

С помощта на тези данни, данни за околната обстановка и за автомобила ще бъде предлагана подходяща уелнес-програма, която ще нагажда атмосферата в салона оптимално към нуждите на пътуващите. В зависимост от оборудването на автомобила тя ще включва музика, амбиентно осветление и масажна функция.

Умният часовник с чувствителния на допир екран може да бъде използван и извън автомобила. Батерията издържа до седем дни. При активиран режим GPS животът й пада драстично – до 13 часа.

Снимка: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Да да...
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "ще събира данни за сърдечния ритъм, нивото на стрес и качеството на съня на шофьора"... дано да не е докато шофира :) :).
  • #1
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Поредното МалоУмно заглавие, нямащо нищо общо със съдържанието на статията. Mercedes-Benz НЕ са направили абсолютно нищо. Garmin са направили Vivoactive 3 (имам го часовника между другото), а Mercedes-Benz са поръчали на някой да направи App, който е елементарен(за този часовник са наистина елементарни) и може да бъде направен от почти всеки IT специалист на под средно ниво. Смешна и евтина реклама за наивници.Това е в стила на ВАГ да го правят,но явно и другите немски компании не падат по-долу.