IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Топ 10 на най-надеждните кросоувъри втора ръка в Англия

Японските и корейските модели преобладават в класацията Driver Power

Над 11 500 собственици на всъдеходи и кросоувъри от Великобритания участваха в допитване, в което трябваше да оценят своите автомобили. Основният критерий за това е надеждността на машините, които са закупени на старо. Освен това, автомобилите са оценявани по максимална скорост, ускорение и конски сили, тъй като този показател е в основата на данъка, който се плаща за тях всяка година.

Крайният резултат от допитването е класацията Driver Power. До преди няколко години тя беше обща за всички модели, но заради увеличения интерес към кросоувърите и всъдеходите вече се прави отделно класиране само за тях. В случая се оценяват само автомобили, закупени на старо, при които надеждността е особено важна, тъй като ремонтите им струват повече. Ето и Топ 10 според впечатленията на британските шофьори.


Снимки: Производителите

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    В моето обкръжение хората масово си купуват 3-4-годишни оказионни коли от официални представители. Така че класацията е съвсем релевантна.
  • #11
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Очаквах да прочета за модели от преди поне 10 години, а не за 4 годишен "Лексус". Много странна класация .
  • #10
    2 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Бъркате класациите за дефекти и тези за удовлетвореност. Във вторите японските марки са подредени една до друга на дъното. Хората ги търпят, защото не им дават много дефекти, но това не значи, че ги харесват.
  • #9
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    японците правят най-качествените и надеждни автомобили. пак обичайните заподозрени са най-качествени, а немските трошки ги няма никакви в подобни класации. Сега боята и ламарините му били тънки.Тънки, тънки, ама се движат. Немските шлепове,като са с дебели и са само по сервизите,какво да кажем? Стои си фенан на немското в аварийната лента,чака репатрака и се успокоява,че колата му е с дебела ламарина.
  • #8
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не само клиентите най-доволни, но и по всички класации за качество, японските автомобили са най-качествените. Как така от всичко пестят според форумната ВАГонетка, а качеството им най- доброто. Значи по твоята логика щом от всичко пестят, то немците с техните скапани и счупени шлепове слагат части произведени от китайски ученици в часовете по трудово обучение. И не забравяй какво казаха самите немски инженери от ТЮФ: "Няма по-качествена автомобилна марка на света от Тойота!" Нещо да кажеш ВАГи?
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Уж пестят от всичко, а клиентите на японските автомобили по всички класации откакто ги има тези класации са най-удовлетворените. Как става тоя номер? Би ли дал някакво логично обяснение!
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Да не знаеш каква е разликата е просто смешно! А да задаваш подобен въпрос е трагично. Поне от обща култура, но явно и тя ти липсва. Пущай търсачката и чети! Дано научиш и запомниш нещо, за да няма повече глупави въпроси по темата.
  • #5
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Защото боята е симптом. Те по същия начин пестят и от качествени материали, инфотейнмънт, СПИРАЧКИ, работа по настройка на окачването, шумоизолация и виброизолация и въобще, от почти всичко.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Какво значение има дали боята е "металик" или не, може ли да обясниш? Аз съм фен на японските коли, защото за мен надежността е най-важна, но боите им са тънки и от тях пестят. Не знам някоя японска марка, която да държи на тези неща.
  • #3
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Предпочитам боята да е проблема отколкото всичко останало. Не се споменава обаче за коя боя става на въпрос? Ако е металик гарантирам, че няма никакъв проблем и е на високо ниво покритието и лака. Ако боята е обикновенна базова може да има нещо там. Не съм имал с такава и нямам впечатления, но металика си е напълно ОК.