fallback

Toyota пуска на пазара комби за тежък терен

Както други подобни модели Corolla Trek е с увеличен просвет

Новата Toyota Corolla комби бе представена на Парижкия автосалон преди година. Сега японците показват версия с офроуд-елементи, наречена Trek. Основната му характеристика е повдигнатото с 20 мм окачване.

Отвън Corolla Trek се различава от Corolla Touring Sports и чрез странични детайли в долната част на каросерията, защита на пода отпред и отзад, променена решетка, нови 17-цолови джанти, тонирани стъкла, светлини за мъгла и светодиодни фарове. Седалките са от двуцветен текстил, подхождащ на дървените лайстни в таблото. На праговете и задния капак се вижда лого Trek.

Част от серийното оборудване е 7-инчовият дисплей пред шофьора, 7-инчовият дисплей за инфо-системата и най-новата версия на пакета за безопасност Toyota Safety Sense. Той включва система за разпознаване на велосипедисти през деня и пешеходци през деня и нощта, адаптивен автопилот с функция старт и стоп, асистент за движение в лента, система за разпознаване на пътните знаци и „интелигентни“ дълги светлини.

Моделът е резултат от съвместната работа на Toyota и производителят на велосипеди Trek. Той ще служи за поддържащ автомобил на отбора на Trek в европейските колоездачни състезания и ще може да се комбинира с бензинов двигател с обем 1,8 литра, развиващ 120 к.с., както и с 2,0-литров агрегат с мощност 180 к.с. Скоростната кутия е вариатор, а задвижването е само към предната ос.

Още снимки - вижте в галерията. 

Снимки: Toyota

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 5 години )
    Много слушам вече хора се лъжат и то от официалните вносители - тоя мотор 120 коня ама върви като 140-150. Не се лъжете изобщо не е така и няма да бъде. В случая тук с тойотата се избира " 2,0-литров агрегат с мощност 180 к.с." и това е правилният избор просто.
  • #18
    анонимен ( преди 5 години )
    Ами харесва ми Scout, ама дизел не искам, а тоя 2.0tfsi 190коня тряя си ходя с тубата с маслото и DSG станаха много проблемите.
  • #17
    Боби ( преди 5 години )
    Всичко хубаво,но без 4х4 се губи смисъла.По-добре Octavia Scout.
  • #16
    Кирил ( преди 5 години )
    За (тежки) - терени маи трябва 4х4..а не предно предаване
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    #14 Ако не си карал кола 150 коня (а очевидно не си) отвори сайт като ZePerf виж как върви 150. Да кажеш че 120 хибрид върви колкото 130 турбо, да се съглася ама 150 - излагаш се. Единственото предимство на хибрида е че няма турбо дупка. Но с бърза реакция на скоростния лост или хубав автомат това не е проблем.
  • #14
    анонимен ( преди 5 години )
    120 e смешно слаба и това са пълни глупости, че вървяла като 150. Седни покарай и двете и сравни.
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    #13 Ти качи ли се да го пробваш колко е муден. Хайде качи се и ела пак да ни обясниш, че е така. Върви все едно е около 150 к.с. Електромотора си казва думата и имаш въртящ момент от 0 об/мин. До около 60 км/ч ще засрамиш доста по-мощни коли. За в града ти е толкова, След тези км. се държи съвсем нормално и изпреварванията са доста лесни, а не да надува турбо или вдигаш обороти, защото електромотора ти е пак в полза. 1,8 е за икономия наистина, а 2,0 е не толкова за нея, колкото за друго.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    До #9 Да, именно. Аз исках да кажа, че нямам нужда от трек версията, искам корола комби но повече от 45 не мога да дам. Двигателят с 1.8 и 120 кончето е много муден но 2.0 180 коня върви само с восокото ниво и за него казах че отива 60 което е вече смешно. А иначе ако имах такива пари си абсолютно прав, че е смешно да се смята че изобщо някой ще плати 70к и нагоре за комби клас C , което дори няма 4х4.
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Тойота ползва най-масовите за С сегмент гуми 205/55 16 и 225/45 17 (15-ките не им ги знам). От масовите производители само Мазда (205/50 16) и Хонда (215/55 16 и 235/45 17) ползват различни гуми май.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност малко излъгах малко. Сега погледнах - в базовата Корола освен Toyota safety sense друго почти не получаваш
fallback
Последни