IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG ще ще предложи нова топ-версия - GT 73

Компанията започва работа над флагман с 800 коня под капака

Mercedes-AMG ще ще предложи нова топ-версия - GT 73

Подразделението Mercedes-AMG започва работа върху нов модел, който ще се превърне във флагман на марката. Догодина той ще бъде представен н хибридна версия, а през 2021 г. ще излезе и неговият изцяло електрически вариант, съобщава Motor1, като се позовава на изпълнителния директор на Mercedes-AMG - Тобиас Мьоерс.

Пред изданието топ-мениджърът разкрива, че компанията му работи върху мощен електрифициран модел Mercedes-AMG GT 4-door Coupe. Купето с 4 врати ще получи добавка GT 73 към името си, като ще стане основен конкурент на новото Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. 

Mercedes-AMG

Мьоерс допълни, че плановете на Mercedes-AMG предвиждат електрификация на цялата гама, като това включва не само хибриди, но и модели изцяло на ток. Той не пожела да разкри колко и какви електромотори ще получат бъдещите коли на ток AMG, но отбеляза, че те задължително ще бъoат с двустепенен редуктор. Според Мьоерс, едностепенната предавка не предлага достатъчна динамика. 

Според информациите, бъдещият модел GT 73 ще получи хибридно задвижване. Под капака на автомобила ще бъде поставен 4,0-литров двигател V8 twin-turbo, развиващ 800 к.с. Същият агрегат беше представен на концептуалния AMG GT Concept.

Mercedes-AMG

Що се касае до спортния електромобил на AMG, той е готвен за конкурет на топ-версиите на Tesla Model S, както и на редставения на автосалона във Франкфурт миналата седмица Taycan Turbo S. В момента, в компанията обмислят как да компенсират липсата на звук в електромобила, тъй като именно това е едно от основните отличия на колите на AMG.

Снимки: Mercedes-AMG

0 от 500
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 5 години )
    Абсолютен звяр !Има една малка подробност, която лично мен ме дразни. Воланът или по-точно там, където се натиска за клаксона е пластмаса, като се започне от Е-класата, че и GT4. При петицата и нагоре при БМВ си е кожа.