IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Каква бе двувратата версия на Mercedes W123

С мощния 185 к.с. двигател купето от 1977 г. ускорява до 200 км/ч

Каква бе двувратата версия на Mercedes W123

По отношение на емоционалното въздействие едно елегантно класическо купе ще изпревари всеки всъдеход или луксозен седан. С това са съгласни почти всички запалени фенове на автомобилите, а тях трудно можеш да ги обединиш. Едно от тези купета е Mercedes W123.

Това е предшественикът на Mercedes E-class Coupe и може би един от най-добрите представители на сегмента на средноразмерните автомобили с две врати в историята. По-конкретно, тази кола се нарича Mercedes C123. По-разпространената му версия седан е много разпознаваема в доста страни на Европа, включително в тези от източната част на Стария континент.

Купето обаче е доста по-рядък звяр. Представен през 1977 г., автомобилът се оказва по-луксозен от събратя си седан. Хидравличният волан, регулируемите по височина седалки и тапицерия от дърво влизат в базовото оборудване. Освен това е невъзможно да не се отбележи липсата на централната колана и четирите прозореца, които могат да бъдат напълно спуснати. Това създава усещането за просторна отворена стая. Много по американски.

Мощният двигател на Mercedes 280 CE - 185 конски сили, позволява на автомобила да ускори до 200 км/ч! И всичко това в стилна, макар и тесничка за петима възрастни, каросерия. От купето са произведени само 32,138 бройки.

Още снимки - в галерията по-горе

0 от 500
  • #6
    7 rate up comment 0 rate down comment
    аз ( преди 2 седмици )
    Абе тука коментират само инфантили и изветрели тъпунгери :) Тази кола е била космос през 80-те. А тука са карали съветските недоразумения и са си мислели, че карат автомобили.
  • #5
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Дядо ми беше гл.инж. в Газбулгарстрой и при построяването на едно газохранилище в Либия на което беше проектант и шеф на проекта и изпълнението му подариха накрая такъв Мерцедес. Не беше купе, а нормална версия с 4 врати V6 двигател 160 к.с. Беше лудница тази кола. В България преди 89-та имаше само няколко такива. Много трудно ми разрешиха да я вкара, но успя, защото му е подарък, а не я е купил.Както и да е уникален автомобил за времето си.Голям лукс,но и много харчеше и заради това го продаде
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Никола ( преди 2 седмици )
    Красота
  • #3
    1 rate up comment 18 rate down comment
    Смех пълен ( преди 2 седмици )
    185 коня наистина е мноу мощен по-мощен от каруца.Ахаха
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не че е лошо, но да твърдиш, че е една от най-красивите коли, е меко казано нелепо.
  • #1
    0 rate up comment 18 rate down comment
    бб ( преди 2 седмици )
    мечтата на всеки селси бек