Как ви звучи автомобилна компания да ви даде 50 долара, за да пробвате новия й модел? Не е зле, нали? И в Щатите това вече е факт. Корейският гигант Hyundai стартира програмата National Test Drive Offer при която всеки, който тества автомобил на марката получава карта Visa с 50 долара в нея. И участието е просто – желаещите се записват онлайн, получават купон, след което го представят на някой дилър и може да тестват нов Hyundai.
Компанията не рекламира новата си програма, като част от нея е и събирането на информация за потенциални клиенти на марката, тъй като регистрацията онлайн изисква попълването на имейл, телефон и т.н. Ограничението е, че един човек може да участва в тази програма само два пъти на година.
Първите оплаквания на участници в компанията показаха, че в програмата не участват всички дилърства на Hyundai н Щатите и твърде често се оказва, че желаещите да покарат нов модел трябва да изминат стотици километри до дилърство, което участва в програмата.
През юли Hyundai продаде малко над 57 000 коли в Щатите, а преди това постигна над 66 000 за май и над 64 00 за юни. Като цяло продажбите на марката тази година в САЩ растат, като най-слаб беше януари с 40 796 продажби.