IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Peugeot показа най-мощния си сериен модел

Кросоувърът 3008 GT Hybrid4 развива 300 коня, само на ток изминава 59 км

Peugeot показа най-мощния си сериен модел

Френският автомобилен производител разкри най-мощния си производствен модел - 3008 GT Hybrid4. Автомобилът получи бензинов двигател с мощност 200 конски сили и 2 електромотора - 110 к.с. на предния мост и 112 к.с. на задния. Системата, чиято обща мощност е 300 коня, осигурява ускорение от място до 100 км/ч за 6,5 сек. Само на ток кросоувърът може да измина 59 км (по WLTP), а батерията да се зареди напълно за 105 минути.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

Хибридната модификация има също така тапицерия от алкантара и декоративни вложки, изработени от състарен естествен дъбов фурнир, както и система за полуавтономно шофиране ADAS, която включва адаптивен круиз контрол със Stop&Go и система за поддържане на избраната за движение лента.

Peugeot 3008 GT Hybrid4

От френската марка съобщиха, че на пазара ще се появи и не толкова мощна версия на кросоувъра - 225 коня, със задвижване само на предните колела. Тя ще се базира на бензинов двигател с мощност 180 к.с. и един електромотор на предния мост. Трансмисията ще бъде автоматична e-EAT8.

Както се знае, миналата година Peugeot представи plug-in хибридни модификации на моделите 508 и 3008 със система, базирана на 1.6-литровия турбо двигател PureTech. Комбито получи батерия с капацитет 11,8 кВтч, а кросоувърът - с 13,2 кВтч.

Снимки: Peugeot

0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ами там някъде, но ГТ версията идва с всички екстри, освен цвят и още малако залагълаки. Сравнено с "великите Ауди, МБ, или БМВ" , които почват от 45к Евро, е повече от ок. Ще има такива, които ще спорят, че "великите" са друга бира но карам Пежо от 10г. последните им модели, (и имам поглед върху другите европейски марки - да карам не само слухове),и смело мога да трвърдя, че французите са дръпнали доста, докато "великите" са се превърнали в масовка.. и все още разчитат. че бранда ги храни.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    това е много хубаво и бързо и икономично и отсекъде добре.... с изключение вероятно на... $$$ - аз залагам на над 90 000лв.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тази новина показва ясно защо европейските производители толкова време пренебрегваха хибридите, като пускаха само пробни модели. Отговорът определено не е "Защото не могат", а "Защото не искат". Този модел беше готов още преди година. Пускат го сега, защото законът ги притиска. Досега си изпълняваха екоизискванията с ДВГ. Премиум марките пуснаха плъгин хибриди по-отдавна и вече са на второ поколение, защото техните средни стойности на CO2 са много по-високи и просто им се налагаше.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 1 месец )
    Nasko .... много си зле ...
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Nasko не може да смята и няма дори бегла идея що е то системна мощност.
  • #1
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Nasko ( преди 1 месец )
    Автомобилът получи бензинов двигател с мощност 200 конски сили и 2 електромотора - 110 к.с. на предния мост и 112 к.с. на задния. Системата, чиято обща мощност е 300 коня..,.. Някой не може да смята....