fallback

Дърпане на въже: Mercedes-AMG G 63, Bentley Bentayga или Porsche Cayenne?

На асфалта двата кросоувъра на VAG са по-бързи, но на тревата е различно (ВИДЕО)

YouTube-каналът Carwow организира любопитно състезание по теглене на въже, в което сили премериха Mercedes-AMG G 63, Porsche Cayenne Turbo и Bentley Bentayga Speed. 

При надпревара на твърда настилка двата кросоувъра на концерна VAG, изградени на платформата MLB нямат конкуренция - и Cayenne Turbo, и Bentley Bentayga W12 са по-бързи от новия Mercedes-AMG G 63. Но на затревено покритие нещата са по-различни. 

Първоначално "напомпаният" "Гелендеваген" отправя предизвикателство на третото поколение на Cayenne Turbo, а след това на арената излиза и най-бързият SUV в света от гледна точка на максимална скорост -  Bentley Bentayga Speed.

Под капака на Mercedes-AMG G 63 е поставен 4,0-литров V8 с мощност 585 к.с. и 850 Нм въртящ момент, като теглото на автомобила е 2560 кг. Porsche Cayenne Turbo с аналогичен по обем мотор е с 300 кг. по-лек, но и отстъпва по мощност с 35 к.с. и при въртящия момент - с 80 Нм.

Последният участник - Bentley Bentayga Speed, се задвижва от W12 с мощност 635 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Като тегло той е със 70 кг. по-лек от G-Class, който на свой ред има възможност за принудителна блокировка на трите си диференциала. Това си личи и от видеото, в което Mercedes-ът е доста по-стабилен от Porsche-то, но в лицето на Bentley Bentayga Speed среща доста сериозен опонент.

Снимка и видео: carwow

 

fallback
  • #12
    До долния ( преди 5 години )
    Аборигените карат масово круйзери по една единствена причина - значително по-евтини от G-класата! Богатите арабески са на Мерцедеси! Ако трошотата беше по-добра нямаше G-класата да е основната джипка в най-различни разновидности в над 50 армии по света. И е така вече над 40 години!
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    Не бъди толкова сигурен! Вече ти казах че конските сили при офроуда нямат голямо значение.Тойота винаги са били номер едно при офроуд автомобилите. Навсякъде из пустините по света хората карат Land Cruiser. Ако Мерцедеса беше по добър щяха да карат Г класи. И тук не става въпрос за пари. Например арабите са много богати ама пак си карат масово Toyota.
  • #10
    До по-по-долния анон ( преди 5 години )
    Ако беше гледал внимателно щеше да видиш, че Гецката има блокаж и на 3-те диференциала - преден, централен и заден!Та оризовото круйзерче с праисторическтото дизелче, при еднакви гуми щеше да бъде изхвърлено от пътя за 3-4 секунди!
  • #9
    G-егата им разказа и ( преди 5 години )
    Измъкна ги както териер лисица от дупка! )))))))))))
  • #8
    Веско ( преди 5 години )
    Даже не го погледнах глупавия клип за хора без смислено занимание.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Доста е нечестно, тъй като на мерцедеса въжето е вързано централно а на другите две от дясно.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    #6 "Този канал са царете на безсмислените тестове." хаха баш!
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Този канал са царете на безсмислените тестове.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Доста глупав тест. Ама за хората които не разбират от технически неща става там да се радват на шоутото.В случая най голямо значение имат гумите и тежеста на атомобилите. Мощността почти няма значение.Наприер ако ги бяха пробвали срещу срещу един обикновен Land Cruiser 76 4.2D със рошави офроуд гуми Land Cruiser ще ги опука и трите от първия пък! Нищо че има само 204 коня. Слагаш бавните, заключваш диференциалите и си става абсолютен трактор.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Тез пък не спряха да постват клипчета от канала CarWow.
fallback
Последни