fallback

7 луксозни седана, които са по-евтини от нова Dacia

С тези автомобили ще изглеждате като милионер в очите на хората, но дали си заслужава?

Разполагате със сума от около 10 000 евро (20 000 лева) и се готвите да ги инвестирате в автомобил. Предложенията на пазара за чисто нова кола не са кой знае колко, като за тези пари (и малко отгоре) можете да си купите базова версия на няколко модела. В същото време, ако не се притеснявате от автомобили на възраст, то ето ви няколко варианта с доста луксозно оборудване.

Тук отново излиза на преден план въпросът "Нов евтин автомобил или стар премиум?". И нещата вече опират до това - колко пари е готов да извади човек за поддръжка. Ако тя не ви плаши, спокойно можете да заповядате в света на престижните автомобили, с които ще изглеждате като милионер в очите на хората.

7 луксозни автомобила на цената на Dacia (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #45
    Поздрави от Пешо Кур ( преди 5 години )
    Сега пичове, дайте да се разберем.Ако купуваме кола за да се возим от А до Б и не ни пука как вози , то всеки да купува каквото иска и колкото пари има.Аз обаче искам да карам 500 км и да не се уморя и изпотя като пор , да не ме заболят ребрата от тъпата седалка, да не ми тракат имитациите на махагони и т.н. За това карам Мерцедес , жена ми кара Лексус.Не са нови, стари модели са , но са запазени , проверени и т.н.Честно казано нямам почти никакви проблеми с колите. Който иска да вярва.
  • #44
    Хътурчо ( преди 5 години )
    Купете си сериозна марка, ама поддържана. Вкарайте някой лев в нея, проверете я и ще я карате цял живот. Напр Е320 , просто давам пример. Каква Дачия , каква Кия , Хюндай и др.недоразумения. Знам, знам доста Българи карат Хюндай и си мислят че са хванали Моисей за кошниците, докато не седнат в луксозна марка. Луксозните марки дори и стари са 100млн пъти по-добри. Пак казвам, да се провери автомобила и да се избере поддържан.
  • #43
    анонимен ( преди 5 години )
    Но ако сте като мен - не разбирате от коли, нямате познати със сервиз ... ще си имате проблеми - или ще ви лъжат при ремонтите (с цената или качеството) или пък ще е много скъпо ако ходите в официалния сервиз. Няма как в дългосрочен план старта луксозна кола да ви струва по-малко от нова евтина. Това важи може би за старите коли среден клас и то само ако имате късмет да попаднете на читава бройка, че да не се налага да сменяте много неща.
  • #42
    анонимен ( преди 5 години )
    Аз също сега карам Дачия, а преди това имах Ауди на старо. Аудито беше по-луксозно и стабилно направено, спор няма. Но също така беше и много ненадеждно - от един момент нататък въобще не бях сигурен какво ще се счупи и ще ме остави на пътя.Избора зависи най-вече от човека. Ако става дума за човек който разбира от коли и го кефи сам да се занимава или пък има добри и кадърни познати със сервиз, които да му обслужат колата без да го лъжат - премиум кола е по-добре. За останалите - нова Дачия ...
  • #41
    Гост ( преди 5 години )
    Аз си карам дачийката и съм доволен. Забравих адресите на сервизите. Хавал да са Ви 10 годишните барутници, които стоят повече време по сервизите, от колкото на пътя. Тези автомобили са направени за хора с доста пари, а не за хора със заплата. А се продават, защото ресурса им е изчерпан. Богатите си правят по добре сметките. Както каза колегата - добър ден започва от 2500 нагоре.
  • #40
    анонимен ( преди 5 години )
    Тези премиуми имали по 3-*** собственика, ама всички те се грижели денонощно за тях и били като нови. Това са практически полуразпаднали се таратайки.Един съсед се подлъга по прословутите R - класи, които струват по около 10 хил.лв., а пък били "замък на колела". Ами то си имало причина да струват толкова - в Балканстар от вратата ги питали "Нали знаете, че е с въздушно окачване ?"
  • #39
    анонимен ( преди 5 години )
    Лексус на най много години а на най висока цена. Познайте защо държи висока цена както всички японки! Умните хора знаят, ако искаш кола на старо която да ти служи само японско се взема. ФАКТ!
  • #38
    анонимен ( преди 5 години )
    Какви 20г. коли, къде го споменах. Говорим принципно за нов, бюджетен автомобил. Играл съм го този номер, но през 2007г. и не с Дачия. Разсъждението е такова, излезе ли от магазина, 30% от цената надолу.Ха сега посочи 10г. Дачия за 9800 евро/като повечето от посочените в статията/ и пак ще си говорим. И са купя някоя/което няма да направя/ от горепосочените, след 3-4 г. обезценката й, ще бъде много по-малка от на Дачията. Тяхната реална обезценка е поета от първия собственик.
  • #37
    Веско ( преди 5 години )
    Пълни глупости,показаните автомобили не могат да се намерят на тези цени.особено бмв 760 ли на 20 бона.защо не казвате къде са обявите..?
  • #36
    Чук ( преди 5 години )
    Тъй тъй и сетне кой ще се кръсти пред Силвър Стар и сервизите на Ауди, БМВ и Ягуар?))))))
fallback
Последни