fallback

7 луксозни седана, които са по-евтини от нова Dacia

С тези автомобили ще изглеждате като милионер в очите на хората, но дали си заслужава?

Разполагате със сума от около 10 000 евро (20 000 лева) и се готвите да ги инвестирате в автомобил. Предложенията на пазара за чисто нова кола не са кой знае колко, като за тези пари (и малко отгоре) можете да си купите базова версия на няколко модела. В същото време, ако не се притеснявате от автомобили на възраст, то ето ви няколко варианта с доста луксозно оборудване.

Тук отново излиза на преден план въпросът "Нов евтин автомобил или стар премиум?". И нещата вече опират до това - колко пари е готов да извади човек за поддръжка. Ако тя не ви плаши, спокойно можете да заповядате в света на престижните автомобили, с които ще изглеждате като милионер в очите на хората.

7 луксозни автомобила на цената на Dacia (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #55
    chocho ( преди 5 години )
    кола се купува според приходите които имаш после има и потдръжка и не само това ами и глокаж да плащаш не говоря ся за 10000 лева издухан мерцедес или бмв и да са надуваме там си се самообесил ей пример ся простотия от оня ден 2018 мерцедес платил го към 70 бона 2 гуми ми са фали че ги зел тънкаж 2тора употреба ади бягай от тук ве с 1000 лева заплата скъпи коли не се карат НЕ Е НОРМАЛНО мисля на глас просто
  • #54
    Истината ( преди 5 години )
    Купете си пoддържана есовица, няма дубликат за тези пари, по възможност V8. Дачията е пълен глокник, само като видиш ефтините материали в интериора и забравяш, че това е кола
  • #53
    анонимен ( преди 5 години )
    И челен опит. Съсед с 1200 лева заплата си взе десетгодишен ML и след няма и половин година се вкара във филма смяна на турбина за 3 хиляди. А той ги няма...
  • #52
    Реалист ( преди 5 години )
    Трябва да си пълен *** да си купиш подобна кола, за да "изглеждаш милионер в очите на хората"! Факт е обаче, че всеки ден виждам по улиците подобни индивиди, които не осъзнават колко са смешни и жалки.....И последното нещо, което си мисля, е че са милионери. Качил се в S-класа на 15+ години и се мисли за велик, а при първия сериозен ремонт, който е само въпрос на време, се чуди откъде да намери пари или да не остави таралясника да гние пред блока....
  • #51
    Dedo ( преди 5 години )
    Хахахаха, като чета повечето коментари и разбирам, защо в тъпанаристан масово хората карат барутниците, които западняците изхвърлят като станат на 100к. Ще хвърли *** 20 бона за магарцедес барутник на 10-15 години с обявени 230к км ( а всъщност близо 500к), ще бичи азис отвътре месец и после ще чопли нослето отде да изкара 3 бона за ремонт.Дали ще е кола за 100к или за 20к всички почват да се чупят на определени км. с тази ралика, че оня, който си е купил кола за 100 има пари и да я поддържа.
  • #50
    Тивилизур ( преди 5 години )
    Абе ***, карайте си гнусните дачийки и не коментирайте коли които само сте виждали отдалече! По добре вяка една от показаните коли отколкото дачийка.
  • #49
    Blackthorn ( преди 5 години )
    Хюндеят е най-практичният избор за премиум втора употреба. Лексусът също, но трябва да се прегледа внимателно предвид, че е удрян, а и частите за неги при всички положения ще са доста по-скъпи от на Хюндея.
  • #48
    Име ( преди 5 години )
    Успех с поддръжката на тези коли.... освен за гъзария не стават за нищо за тези пари. Ако искаш малко екстри и да е читава, поне 50% отгоре.
  • #47
    simsimeoni ( преди 5 години )
    При капитализма цената е абсолютен измерител. Една кола от 100 хил. лева винаги струва 100 хил. Ако я вземете за 20 хил., значи купувате 1/5 от нея. Като оставащ ресурс, комфорт, надеждност и т.н. Всеки си преценява колко пари има. Ако имам 20 хил. за кола, значи ще гледам марки за 20 хил. Може и да не взема нова Шкода за 20 хил. Може да избера неколкогодишна Шкода за 10 хил. Но ще бъде Шкода. За толкова имам пари. Като си купиш лукс на старо, го купуваш за кратко. После идват ядове и разходи.
  • #46
    Дачийка ( преди 5 години )
    Съгласен съм за возенето. Комфорт има, при Дачия липсва. Но ми писна да влизам и излизам от сервизи. Смених ,5 автомобила и два пъти по толкова сервизи. Предпочитам да си давам парите за семейстмото, отколкота за луксозни барутници. Въртя 10 000 км на година, ако въртях по 50 000 си заслужава да се вземе кола по висок клас.
fallback
Последни