Във века на даунсайзинга, екологията и увеличаването на цените, всички автомобилни производители се стремят да предложат на купувачите не толкова издръжлив, колкото функционален продукт, който да задоволи ежедневните им потребности. Надеждността на автомобилите постепенно отива на заден план и това важи дори за именити марки. Не бива обаче да се мисли, че всички нови коли са еднакви.
Изданието iSeeCars представи 7 японски автомобила от близкото минало, които са много търсени на пазара втора ръка, тъй като годините и пробегът им не са от значение. Те се продават бързо, като цената им не е толкова висока. И напълно си заслужават инвестицията.
Легендарният японски всъдеход с рамна конструкция разполага система за задвижване на четирите колела 4WD Part-time с всевъзможни блокировки на диференциала и понижаващи предавки. Той се произвежда още от края на 90-те години на миналия век и веднага след дебюта си се оказа на върха по продажби. Това донякъде се дължи и на успеха на предшественика му Land Cruiser 80, който се беше доказал като надежден и непретенциозен автомобил с отлични всъдеходни възможности.
Постепенно версията 100 излезе от сянката на своя роднина, като заслужа за това имат високият комфорт при пътуване, вместителния салон и богатото оборудване. Техническата част също не подведе собствениците. Всъдеходът разчита на турбодизели с обем 4,2 литра, развиващи между 131 и 204 к.с, и бензинови мотори с обем 4,5 и 4,7 литра, развиващи 212 и 235 к.с. Скоростната кутия е 5-степенна механична или автомат със същия брой предавки.
Всички агрегати предлагат впечатляваща тяга и издръжливост. Не са претенциозни към качеството на горивото и на маслото, като могат да изкарат до 800 000 км без основен ремонт. Механичната скоростна кутия също е "неубивама", но същото не важи за автомат, на който бързото каране не му понася и често блокира неговият хидротрансформатор.