fallback

Съвет към Renault - откажете се от Nissan и се обединете с FCA

Наистина ли японците не искат да останат в алианса и какво може да предложи Джон Елкан, пита водещ анализатор

Какво правят анализаторите, които имат смели идеи, които понякога противоречат на здравия разум? Публикуват ги и ги излагат в писмо, адресирано до шефа на компанията, за която се отнасят тези идеи. Точно така постъпи анализаторът на Bernstein - Макс Уорбъртън, който написа такова писмо на президента на Renault Жан-Доминик Сенар.

Накратко, идеите на Уорбъртън са следните: Renault трябва да се откаже от дела си в Nissan, като продаде тези 43,4%, тъй като японският гигант не иска да бъде част от алианска с основния си акционер. И японците начело на компанията държали да си върнат японския характер на компанията, както и ползите от съюза с Renault били преувеличени.

От друга страна, един бъдещ съюз с FCA ще е по-полезен и по-лесен за управление, както и ще осигури по-добро присъствие на някои пазари, като Бразилия и т.н.

Освен това Уорбъртън окуражава Сенар с примери от близкото минало, свързани с разпадането на традиционни автомобилни съюзи – като този на Daimler с Chrysler и раздялата на Ford с Jaguar Land Rover и Volvo.

Според Уорбъртън, Сенар трябва да обясни на френското правителство реалното състояние на съюза с Nissan, да поиска от японското правителство да сформира консорциум от банки, които да купят на пазарна цена дела на Nissan – 11 милиарда евро и така да укрепи състоянието на Renault. И накрая, Сенар да се обади на своя приятел Джон Елкан и да преговаря отново за пълно сливане с FCA, при вече много по-добри условия за сделката.

Само времето ще покаже дали Сенар ще послуша Уорбъртън или писмото на анализатора ще остане част от фолклора на автомобилната индустрия.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    А, моят съвет към Рено,е ползвайте Нисан до край,и го изцедете,като лимон,а после го оставете там където го заварихте 1999г. преди да го спасите. После се обединете с Фиат,а Нисан ще си получи напълно заслуженото място в *** на историята,където трябваше да отиде още преди 2 десетилетия.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    До долния: явно системното ползване на рено води до увреждания с халюцинации! ахахахах
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    От 1999 няма Нисан. Има фабрики, офиси и развойна дейност, собственост на Рено. Да кажеш, че Нисан няма нужда от Рено, е все едно да кажеш, че Рено няма нужда от Рено.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Днеска КАПТЧАТА яко цензурира всичко срещу рено! )))))))))))))))))
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Всъщност Нисан няма никаква полза да дундурка паразита рено! От друга страна обединението рено/фиат ще постави под един покрив ****луците в автомобилния свят.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Хаха, да ти знам и съвета! Ето моя съвет: използвай правото си на глас в Нисан и мажоритарния си дял, за да се отървеш от национал-мафиотите в ръководството на Нисан. След това си продължи успешното сътрудничество.
fallback
Последни