fallback

Mercedes готви нова хибридна система

Агрегатът ще осигурява пробег от 60 км само на ток за компактните модели

Концернът Daimler подготвя нов хибриден силов агрегат (plug-in), който е предвиден за моделите с напречно разположение на двигателя. Дебютът на системата ще се състои по време на автомобилното изложение във Франкфурт през септември.

Хибридният агрегат ще дебютира при новото поколение на Mercedes-Benz A-Class, който в момента е най-продаваният модел на марката в премиум-сегмента в Европа. По данни на JATO Dynamics, през май са продадени 17 306 бройки от хечбека, което е с 48,4% от същия месец на 2018 г. Очаква се, че с помощна хибридната plug-in (зареждаща се от мрежата) версия тези резултати ще станат още по-впечатляващи.

Британското издание Autocar разкри подробности за модела, който ще стъпи на пазара с индекс A 250 е. Той разчита на комбинация от 1,3-литров бензинов турбодвигател M282 с мощност 160 к.с. и 8-степенна автоматична скоростна, в която е вградена 75-киловатов (102 к.с.) електромотор, който се захранва от литиево-йонна батерия с капацитет 15 кВт/ч.

Мощността на задвижващата система не се съобщава, но се очаква тя да бъде на нивото на версията A 250, при която 2,0-литровият двигател M264 развива 224 к.с. и 350 Нм. Хибридния вариант ще има по-добра динамика, тъй като благодарение на електромотора въртящият момент от 300 Нм ще бъде на разположение на шофьора веднага след старта.

Самата батерия тежи 120 кг. като е производство на дъщерната компания на Daimler - Accumotive, но клетките са на корейската LG Chem. Тя е поставена под задните седалки и съответно намалява обема на резервоара до 35 литра. Само на електричество версията A 250 e ще изминава до 60 км според цикъла WLTP, като максималната скорост не може да превишава 140 км/ч.

Същият plug-in хибриден агрегат ще се появи след време на компактния ван B 250 e, на купеобразния седан CLA 250 e и на кросоувъра GLB 250 e.

Снимка: Mercedes-Benz

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    С 15КВТ цели 60км това е антирекорд по ефективност може да се сравнява само с Е-ТРОН но той поне е голям интересното е че дори EQC е много по-икономичен освен ако няма нещо което не го пише тук
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    В пъти по-добре от уникатната система на тойота, която допада само на мазохисти.
fallback
Последни