IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Топ 10 на спортните коли на 2019 г.

В класацията на Autocar са само автомобили, които се продават на пазара

Британското изданието Autocar направи класация на най-добрите спортни автомобили, предлагани на пазара в момента. Те са предназначени за хора с бензин в кръвта и могат да бъдат карани както на стандартни пътища, така и на писта. Някои от тях вече са спрени от производство, тъй като предстои излизането на техни наследници, но въпреки това, все още може да бъдат открити при дилърите на съответните производители. Всички тези машини обаче предлагат невероятна тръпка за тези, които имат възможност да седнат зад волана им.

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А Chris Harris има лично Ферари, а не ЛФА. Явно е по-добро от "най-добрата кола, която е карал".
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    "the Bugatti Veyron of Jap ..." Не ти ли направи впечатление, че не Вейрон е ЛФА-то на Европа, а точно обратното... А Джеръми Кларксон каза, че Нисан ГТ-Р е 90% добър колкото ЛФА, само че е 5 пъти по-евтин...
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Пилот ( преди 5 месеца )
    Стига с тая Япония бе тя беше развита от Сащ за да се противопоставя на китай и рассиа.Нищо не става от тия.
  • #8
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Четете ( преди 5 месеца )
    Професионални автожурналисти: Chris Harris of Evo UK had called LFA the "best car I have ever driven... No other car inspires more confidence than the LFA". Autoweek Netherlands professional driver Sandor Van Ees: Lexus LFA - that sound, that experience. I place Lexus LFA in the top 5 best cars I have ever driven. Dutch journalist Thomas Bangma had said "this car is an absolute gem ... Car Magazine test driver Ben Barry called LFA Nurburgring edition as "the Bugatti Veyron of Jap ...
  • #7
    9 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Само европейски марки. Европа винаги задава стандартите и модата при спортните автомобили.
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Толкова го търсят Lfa че още не са го разпродали въпреки, че го суркат от 2010г. И беше в малък тираж.
  • #5
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Минаващ ( преди 5 месеца )
    Супер добри и японски спортни коли в едно изречение малко трудно.
  • #4
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    LFA струва 400'000 долара. Има доста по-евтини Макларъни, Поршета и Ферарита. Не случайно още не могат да и продадат тиража от 500 бройки. Тойота Супра е съвсем различен тип кола от Z4, която е комфортна и улегнала GT кола. Изчакай М-верията и пак ще говорим.
  • #3
    8 rate up comment 7 rate down comment
    До първите двама ( преди 5 месеца )
    Класацията е интересна, но не е никак коректна. Тук има коли от 200 000 до 2 милиона, както са някои от моделите на МакЛарън. При нормалния клас спортни коли, които са до към 100 000, има супер добри японски коли, например Nissan GTR, Toyota LFA, както и съвсем новата Toyota Supra, според автомобилните издания е много по-добра от BMW на същата платформа. Така че спортното , както и луксът са относителни - за французите Citroen DS е луксозна кола, за другите си е излъскан Ситроен.
  • #2
    8 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Понякога слагат по една с дръпнати очи, колкото да не се обидят фенчетата, ама тук е безмилостно клане - както самураите са секли плебеите.