fallback

VW представи два уникални Golf GTI

Машините са част от изложбата във Вьортерзее

През 2018 г. компанията Volkswagen представи в рамките на фестивала във Вьортерзее (Ав), който събира фенове на марката, концептуалния Golf GTI TCR. Само преди няколко месеца той стана сериен модел. Година по-рано на същото място се състоя и премиерата на концепта GTI, който също се появи в серийно производство и вече се продава от дилърите на марката в Европа.

Сега германците подхождат по малко по-различен начин към изложението, като представят два проекта, създадени от ученици, които са на стаж в компанията. Двата ексклузивни автомобила са направени в един екземпляр и няма да се появят в серийно производство.

Първият от тях е Golf GTI Aurora, който е оборудван с 2,0-литров бензинов агрегат, развиващ 380 к.с. Задвижването е към предната ос, а скоростна кутия - 7-степенна DSG. Автомобилът е боядисан в цветовете на ексклузивното Audi-esque Nardo Grey, като всички външни аеродинамични елементи са украсявани на ръка.

Освен нов външен вид и по-мощен двигател, Golf GTI Aurora има и мощна аудиосистема с 3500 Вт. Към момета липсват снимки на интериора, но се съобкава, че задните седалки са премахнати и е поставено нова централна консола с екрани, които показват данните на мотора и на автомобила като цяло.

Другият автомобил е VW Golf Estate R 4MOTION FighteR, като това не е стандартната версия на комбито, която се продава от години в Европа. Мощността на двигателя е увеличено до 400 к.с., като той се комбинира със 7-степенна роботизирана трансмисия DSG и система за задвижване на четирите колела.

Снимки: Volkswagen

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    Нали!! Нищо, зАпиши си го някъде, и след некоя и друга година, може пък и да го разбераш!! Само ме светни, откъде, според теб, излизат отровите, при положение, че не е от ауспуха!! Там вече го уточнихме:ЕГР, катализатори и прочее!
  • #11
    380 к.с. на предно . ( преди 5 години )
    ми не става така! Даже и чалга-бурията вътре да 3.5KW!
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    По-големият ДВГ, предполага повече и по-големи съответните катализатори и т.н.! И накрая може да излезе бяла пара с мирис на теменужки, ако реши производителя!!
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Ох, омръзна ми да ти обяснявам, че продуктите от горенето, не излизат директно през кюнеца, бе!! Докато излязат минават през най-различни: катализатори, филтри за частици и каквото там се сетиш!!! За всеки нормален е ясно... ама за тебе явно, не баш!!
  • #8
    Минаващ ( преди 5 години )
    Е как ше не е свързано бе елементарна зависимост процеса горене на единица изгоряло гориво се отделя единица отпаден продукт повече цилиндри с повече обем изгарят по голямо количество гориво в следствие на което се отделя повече продукт от горенето въглероден диоксид прахови частици и тн.То ома наука Химия и стехеометрия набхимичните реакции ама кой да знае.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    "танте Меркел бутат подкупи" .... ужас..
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Офф, тоя пак се вихри!! Бе, налъм, наместо да ръсиш "бисери", вземи некой учебник по ДВГ!! Ще научиш, че еко-то на един ДВГ, не е свързано с големината! Симсонката е 50куб. см. но далеч не е екологична!!
  • #5
    Минаващ ( преди 5 години )
    Ми защото има еко изисквания които двигатели с тая мощност не покриват.А германците чрез танте меркел бутат подкупи и моделите им минават че иначе им ойде индустрията.
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Със средно грамотни механици, никоя фирма няма да сдела подобен кош! подобен кош се сделва само от фирми с механици под средното ниво, като Фолк с Ваген! Там механиците са поканените от танте Меркел дохтори, инджинери и студенти. Всичките са от ръка брани! Никой не е падал от клона. Специална селекция! Те за туй колите им все специални!
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    защото в бг останаха само такива на които им харесва мизерията и нищо друго
fallback
Последни