IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Renault Megane R.S. Trophy-R отново е кралят на "Нюрбургринг" (ВИДЕО)

Хот-хечът свали Honda Civic Type-R от първото място на Северната дъга

Renault Megane R.S. Trophy-R отново е кралят на

Новият Renault Megane R.S. Trophy-R си върна званието "най-бърз автомобил с предно предаване" на Северната дъга на "Нюрбургринг", след като подобри рекорда на трасето. Френският модел записа 7:40,1 минути за обиколка и така измести от първото място Honda cIvic Type R, чието време беше 7:43,8 минути

Хот-хечът на Renault е оборудван със съшия двигател, на които разчиташе и версия R.S. Trophy - 1,8-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и мощност 300 к.с. (400 Нм въртящ момент). Той обаче е свали 130 кг. от теглото, като задните седалки са заменени от каркас за безопасност, а стъклата са заменени с плексигласови.

Renault Megane R.S. Trophy-R

От Renault допълват, че е подобрена и аеродинамиката на автомобила. Направени са подобрения и по настройките на шасито. Какви точно са те, не се споменава, но от спортното подразделение на марката благодаря на партньорите си - фирмите Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins и Sabelt.

Renault Megane R.S. Trophy-R

Официално новият най-бърз автомобил с предно предаване ще бъде представено от пилотите на Renault във Формула 1 - Даниел Рикиардо и Нико Хюлкенберг, в рамките на Голямата награда на Монако на 24 май.

Снимки и видео: Renault

0 от 500
  • #14
    11 rate up comment 0 rate down comment
    До компетенцията ( преди 4 месеца )
    Това си е масова практика - купува се 15 годишен 2.0 дизел на половин милион км слага се чип да надуе от 150кс до 200+. И после се кара като за последно. И ама тя се чупи или катастрофира. То нито окачване, нито съединител, нито спирачки, нито турбо, нито инжектори. Нищо не е "оразмерено" и предвидено за такива коне и експлоатация
  • #13
    14 rate up comment 0 rate down comment
    компетенцията ( преди 4 месеца )
    98% от хората си карат колите като служебни и после се оплакват, че не били здрави. Нямате култура на каране,пичове. Четох коментар във форума на мерцедес " ще стане ли нещо на колата, ако я карам редовно с 200км", младежа питаше за кола дизел, с 2л двигател.
  • #12
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 4 месеца )
    от четене за рено полза няма! Единствено е "разбирането", но то идва само след сериозни увреждания следствие на системната му употреба.
  • #11
    14 rate up comment 7 rate down comment
    до: От Марс с мисия ( преди 4 месеца )
    Кажи каква литература да четем, за да може марката Рено да стане малко по-качествена и да се отлепи от дъното на всички тестове за надеждност! Това каква марка е била едно време към днешна дата няма значение. В шоурума отидаш да си купуваш кола, а не историята на колата! А това кой ще мине от нас финала на пълни обороти и кой не, какво отношение има КЪМ ТЕМАТА? Тук си говорим за една кола, която е преработена и е минала трасето по-бързо от друга, която можеш да отидеш и да си я купиш 1:1.
  • #10
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До по-долния #8 ( преди 4 месеца )
    пише се "в светА" бе, неграмотника с реното! а колкото до т.нар. "марка" рено ти чети историята, особено онази важна част след Втората световна война, когато основателят луи рено е разстрелян като сътрудник на фашистите, а арестувания Фердинант Порше им прави моторче за да съществуват въобще.
  • #9
    14 rate up comment 15 rate down comment
    Дошо ( преди 4 месеца )
    Пуснали на ринга неква лагерна количка без седалки и джамове и "били" напълно оборудвана ХОНДА СИВИК TYPE R!! Ей не вярвах ама увреждането от ползване на рено явно вече се прехвърля от клиентите върху самия перач-производител! ахахахахха
  • #8
    17 rate up comment 8 rate down comment
    От Марс с мисия ( преди 4 месеца )
    Господа , виждам, че сте пълни безхаберници.Това е може би най трудната , и легендарна писта в светъ.Не мисля , че някой от вас които пишете глупости , с тази кола на такава пълни обороти изобщо ще мине финал.Може да го минете , но в съня си.Колкото до марката Рено, четете малко литература , и тогава се правете , че имате познания за марката.
  • #7
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Опссс, забравих да спомена ренде 5. То също не беше зле, но ръждата му изяде калниците и праговете. Иначе, като двигател и окачване беше ок. След него ренде 19, което си беше наистина здравичко и проблем никакъв, освен разни дреболии, но като цяло ставаше. След него ренде еспайс, 2 мегана и лагуна. Просто трагедия. С тази марка съм се видял в чудо. Ренде не искам да чуя, а камоли да имам. Ново да ми го подарят няма да го взема. Отвратил съм се от тази марка! Пълна трагедия са!!!
  • #6
    6 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ами то, като ще да е евтино по-добре Дачия да си вземеш! Не само, че е по-евтино, но и е по-здраво от рендетата. Същото е както при Фолк с Ваген. Шкодите са по-здрави от колите на фирмата майка, така е при рендетата и Дачия. Общо взето Рено е кола за мазохисти. Най-здравото рено, което съм имал е рено 19. След него съм имал още няколко и само проблеми и мнооого ремонти. Заблудих се от това ренде 19, че горе-долу са здрави, а то съм извадил просто късмет. Това е последното здраво Ренде модел 19.
  • #5
    7 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Кажи му Рено и не го убиждай повече. Втората кола ми е Рено и единствения плюс е че е евтино но се качвам в него с погнуса.