fallback

Най-опасните кросоувъри на пазара

Топ 10 на моделите от този клас с най-много смъртни случаи при инцидент

Вчера ви представихме автомобилите, при които катастрофите най-често завършват със смъртен случай. Класацията е на американския транспортен департамент, като в нея попадат 14 модела.

Сега ви представяме втората част от нея, в която са включени само кросоувъри. Всички те се предлагат на пазара в САЩ, но някои са достъпни и в Европа. Класацията е направена въз основа на изследване, обхванало 25 млн. автомобила, произведени пред периода 2013-2017 г. След всеки от тях е посочен коефициент, образуван от броя на катастрофите с фатален край при общ пробег от 1 млрд. мили на колите от дадения модел.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 5 години )
    до No 9: пич, нe съм същия колега, който ти е отговорил преди, но бих искал да споделя, че винаги като ти чета коментарите деня ми се оправя от вицовете ти. Та ... Ти правиш ли разлика между това, автомобил да е направил 1 млрд мили и сумарен проблег на модел от 1 млрд мили. Надявам се да можеш да смелиш инфото, което следва. Критерия да се направи това проучване е 1 млрд мили на модел за 4 години. При 100к броя продадени от 1 модел SUV се пада на година да иминат 10к мили. Продължава ...
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Само да попитам оня кУхарник по-долу откога Ford F-150 се води за SUV? Толкова е пр0Зд горкичкия, че дори не знае кое какво е, но тръгнал тук да си дава мнението. Рядко срещана кУха леЙка! ВАГи-налчето на форума пак успя да си покаже невежеството. Е то няма как да си веж и да караш ВАГ. Не познавам човек, който да разбира поне малко от коли и да се е спрял на тази фирма. Само най-невежите, вярващи на немската пропаганда го правят. И колкото по-малко разбират, толкова повече си дават мнението.
  • #9
    до коментар №2 ( преди 5 години )
    Поради духовната или поради материалната бедност си си купил Хонда Сивик? Отделно, ако някога наистина си си купувал кола по-нова от "нов внос-уникат-като нова" ще трябва да си разбрал, че Хонда Сивик далеч не е най-евтиният вариант, даже напротив. Като надежност също са далеч над средното (говоря от личен опит), а относно комфорта - зависи на какво ниво на оборудване си се спрял, просто е...
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Имах съмнения, че си много ***, но когато прочетох, че "ford F-150 е най-продаваният СУВ в щатите" ми разсея всякакви съмнения. Абсолютна к0ха лаейк@ си *** . Номера, че караш Волво е твърде елементарен, но не повече от теб. Хората са ти написали кои коли са в класацията и какъв пробег е нужно да имат, за да са в нея. Хайде напъни сега двете мозъчни клетки и се сети защо ги няма европейските коли тук!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    ford F-150 е най-продаваният СУВ в щатите - не е в тази класация.
  • #6
    :))) ( преди 5 години )
    Опитай ти да светнеш :) Естествено, че са от най-продаваните SUV. И още по-естествено е да са в статистиката, точно заради този показател.
  • #5
    :))) ( преди 5 години )
    каква да е класацията, след като това са и повечето от най-продаваните автомобили там...
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Отново японски и местни мокави. Европейско няма.
  • #3
    продължение на комен ( преди 5 години )
    С годините, имайки семейство разбрах,че много по-важно е колата ти да е сигурна и комфортна. Точно тези 2 неща няма как да получиш от Хонда, Шеви, Тойота, Киа и пр. Особено сигурност! Затова през живота си ще карам само европейски марки, по възможност премиум. Волво карам, но ако реша да го сменя ще е с нещо между Ауди, Мерцедес, БМВ, Ягуар, Ленд Роувър. Скъпи са за поддръжка - това всеки го знае, но предпочитам комфорта и най-вече високото ниво на сигурност. Нищо не е по-ценно от живота!!!
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Българите, или поне голямата част, сме бедни хора, финансово имам предвид, а и духом, бих добавил. Точно заради това много от нас държат на качеството на даден продукт, без значение дали е телевизор, кола или кафе машина да речем.Точно заради тази бедност преди време си купих Хонда Сивик. Надявайки се да е качествена, да не ми струва скъпо и т.н. Е, с годините разбрах, че съм се лъгал. Изобщо не е най-важно един автомобил да е само здрав, пък и Хондата хич не беше толкова здрава-чупеше си се!
fallback
Последни