fallback

Най-опасните кросоувъри на пазара

Топ 10 на моделите от този клас с най-много смъртни случаи при инцидент

Вчера ви представихме автомобилите, при които катастрофите най-често завършват със смъртен случай. Класацията е на американския транспортен департамент, като в нея попадат 14 модела.

Сега ви представяме втората част от нея, в която са включени само кросоувъри. Всички те се предлагат на пазара в САЩ, но някои са достъпни и в Европа. Класацията е направена въз основа на изследване, обхванало 25 млн. автомобила, произведени пред периода 2013-2017 г. След всеки от тях е посочен коефициент, образуван от броя на катастрофите с фатален край при общ пробег от 1 млрд. мили на колите от дадения модел.

fallback
  • #21
    теслЪ ( преди 5 години )
    За мен тази класация е безмислена !!! Това са може би най- продаваните модели на всяка марка при кросоувърите- и на Хонда, и Буик, и Митсубиши, и Субару, и Джийп- нормално е с тях да има повече катастрофи и повече жертви. Защо класацията е на километри , а не на брой продадени автомобили???
  • #20
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    ако рено не беше забранено за продажба в САЩ и Канада, вече над 30 години, най-опасни щяха да са техните сувчета, начело с печално известният scenic RX4 в който дори няма и ESP!
  • #19
    анонимен ( преди 5 години )
    до No 17. Имах съмения, че ще разбереш какво съм написал и те се оправдаха, а постоянните ти обиди вместо да се аргументираш с факти покзват нивото ти. Обяснявам отново, за да може евнтуално този път да разбереш. Дадох м. март 2019 за пример като най-добър месец, но всъщнност основния пример за 1 млрд мили за модел е с осреднена стойност от 7.5 продажби на месец с цел да осъзнаеш, че 1 млрд километра са абсолютно достижими за модел за 4 години дори и при под 7.5к автомобила продадени на месец.
  • #18
    анонимен ( преди 5 години )
    Не, че нещо, но пуснете в търсачката: Глобалните продажби на Volkswagen продължават да спадат и също четем Най-рязък е спадът в Китай, най-големият пазар на компанията от Волфсбург, пише Handelsblatt. Това немските медии го пишат, а не някой друг. Щом те пишат такива работи за полудържавната перачница, значи нещата са много зле. Преди години го писах и ще го повторя, че ФВ се крепи само на китайският пазар и то ще е до време. Времето май идва и китайците ще си ги купят, ако искат...
  • #17
    анонимен ( преди 5 години )
    Във всички класации и допитвания до клиенти по света Хонда Сивик е един от най-здравите, икономични и безпроблемни автомобили. Само за форумният ВАГи-нал, това не е така. За доказателство ни сервира, че го е имал, но 100% най-много на картинка да го е виждал този модел. По същият начин лъже, че е имал и Тойота и Мазда. Абсолютно едни и същи работи пише и за трите марки. Колкото и да се прави на различни хора, съвсем ясно се вижда, че говорим за едно и също лице (г.ъ.з, за да сме по-точни)
  • #16
    анонимен ( преди 5 години )
    Кия спортаж - убиец :)
  • #15
    анонимен ( преди 5 години )
    Ти изобщо четеш ли бе ВАГи-нал? (да мислиш разбрахме, че не можеш) Цитат: периода 2013-2017 г. Почваш ли да стопляш за кой период става въпрос или още ти е трудно да го асимилираш? Каква 2019 г. те бие в кУхата хралупа, какви 5 лв.! Както и да го въртиш, както и да го сучеш едно стана ясно, че си изключително ограничено парче. Това разбира се всеки, който следи форума го знае!
  • #14
    До коментар 11 ( преди 5 години )
    Да, бях духовно беден на първо място(то и как иначе ще се спра на японска кола), но бях и материално не чак толкова добре. Хубавото е, че вече не съм материално беден, а най-хубавото е, че отдавна не съм и духовно беден(отдавна не живея в България, затова и двете неща се промениха, най-вече второто-духовното,де).Конкретно за Хондата послушах съветите на приятелите ми-българи с които дружах. Повечето караха японски - Субару, Нисан и Тойота. И до днес съжалявам, че ги послушах и се спрях на Сивика
  • #13
    да ( преди 5 години )
    Проучването е обхванало 25 млн автомобили това ,че са най-продавани, не променя бройката върху която е направено проучването. Нормално спестяват материал при изработката на тези автомобили и това е резултата.
  • #12
    анонимен ( преди 5 години )
    продължение ... Понеже заяждането ти е, че класацията били щатска и нямало как да има толкова европейски коли там, ще ти дам пример с Tiguan. Продадените бройки Tiguan за март 2019 са 11.805. Това е най-силния месец, осреднената бройка е около 7500 броя на месец, което е около 90к на година. Това е само пример, има и други продадени европейски SUV, може би не с такива бройки, но те не са в тази класация.
fallback
Последни