fallback

Mercedes-Benz и Audi отчитат сериозен спад в продажбите

За периода януари-април те са намалели съответно с 5,6 и 5,9%

Значителен спад в продажбите на нови автомобили на световните пазари през април и от началото на годината отчетоха два от най-големите германски производители - Mercedes-Benz и Audi.

През април Mercedes-Benz е реализирал 181 936 автомобила, което е с 5,5% по-малко от същия месец на миналата година. За периода януари-април тази година продажбите са намалели с 5,6% в сравнение със същия период на 2018 г. и възлизат на 742 809 бройки. Брандът Smart е продал 11 573 коли през април (+ 14.3%), а през януари-април - 38 621 (-5.5%). Компанията отбелязва, че благодарение на пазарния успех на новия Mercedes-Benz A-Class, продажбите на пазара на компактни автомобили се увеличават.

На европейския пазар през април тази година Mercedes-Benz е продал 71 263 бройки (-4,8%). В Германия са реализирани 24 970 автомобила, което е с 1,3% по-малко от април 2018 г. Във Франция продажбите нарастват както през април, така и през първите 4 месеца на годината, като отчитат нов рекорд за януари-април с 2,8% повече от същия период на 2018 г.

В Азиатско-Тихоокеанския регион продажбите на Mercedes-Benz са намалели с 1,4% до 79 125 единици. По-специално в Китай, страна, която остава основен пазар за компанията, са реализирани 232 050 бройки за първите четири месеца на годината (+ 2.2%). През април обаче показателите са се увеличили само с 0,8% до 57 707 продадени коли. В Северна Америка германският автомобилен производител е продал 111 668 коли (-11,7%) през първите четири месеца на годината. В САЩ са били реализирани 2949 (-15,7%) през април и 94 120 коли (-11%) за първите 4 месеца.

Глобалните продажби на Audi през април са намалели с цели 12,8% в сравнение с миналата година (общо продадени 140 300 бройки), а за първите четири месеца спадът е с 5,9%. В Европа през април са реализирани 66 900 автомобила, което е спад от 7,8% на годишна база. От началото на годината Audi е продала около 271 100 автомобила на Стария континент (-6% спрямо същия период на 2018 г.). Германия е приключила април със спад от 10,5% до 23 893 автомобила, а за периода януари-април на местния пазар са били продадени 100 656 бройки (-3.1%).

В Китай 205 698 клиенти са решили да купят Audi от началото на годината, което е спад от 0,5%. Реализираните 46 364 автомобила през април са били с 11,5% по-малко в сравнение с рекордните цифри за 2018 г. В  Северна Америка компанията е продала 76 800 коли от януари досега, което прави спад от 10,3%. Около 19 400 автомобила (-20,2%) са реализирани в региона през април. В САЩ Audi отчита 15 044 продадени коли (-21,4%) през април, както и 63 139 (-8,7%) от началото на годината.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    На тия всичките много поздрави от Тесла.
  • #8
    поредната калинка .. ( преди 4 години )
    с бенве са изказа "подобаващо"! ))))
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Мерцедес въобще не ползват тази СК, а Ауди я слагат само на най-мощния дизел.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Спадът е заради 8-степенната автоматична кутия на ZF.
  • #5
    kalina stavreva ( преди 4 години )
    Нека им! Много по-слаби са от беемве!
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    До оня най-долу: И сега какво, оказва се, че единствено ръст и то сериозен има , къде - във Франция!! Ха-ха!!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Ставам милионер! Как?Ами, колата ми има старт - стоп система и от там пестя много!!!
  • #2
    Volk_bez_Volkswagen ( преди 4 години )
    Пазарна икономика - който прави добри коли пИчели, който не прави добри коли - нИ пИчели. Не става само да изпльоскаш една нелепо голяма звезда на решетката и да лежиш на стари лаври. Хората поумняха.
  • #1
    Факт! ( преди 4 години )
    Аахахахахахахааа!
fallback
Последни