fallback

Битката на дизелите - Audi A8, Mercedes E400 или BMW 8-Series?

Две купета и един седан се надпреварват на ускорение (ВИДЕО)

Ако си мислите, че дизеловият автомобил е скучен, дори да разполага с отличен двигател и система за задвижване на четирите колела, това видео вероятно ще ви накара да промените мнението. В състезанието по ускорение на права отсечка участват представители на Mercedes, Audi и BMW, които са оборудвани именно с дизелови мотори.

И трите модела имат под капака 3,0-литрови дизелови агрегати с 6 цилиндъра. При Mercedes E400 и BMW 8-Series те са редови, докато при Audi A8 моторът е V6. 

Именно  A8 50 TDI изглежда и като аутсайдерът в тази група, тъй като неговият двигател предлага едва 282 к.с и 600 Нм въртящ момент. С помощта на системата quattro този автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,9 секунди.

Купето BMW 840d xDrive на свой ред развива 315 к. и 680 Нм въртящ момент, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,9 секунди. Другото купе - Mercedes E400d 4Matiс, разчита на 335 к.с. и 700 Нм, но тъй като е с 35 кг. по-тежко от бавареца, се нуждае от 5,1 секунди, за да вдигне 100 км/ч от място.

Трябва да отбележим, че победителят победителят записва време 13,1 секунди, за да преодолее разстоянието от 1/4-миля, а моделът, заел второто място, изостава само на 0,1 секунди.

Снимка и видео: YouTube

 

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Къде да ти го кача тука ве 0ли? Новата нафтова печка я продадох, защото само проблеми с нея. Остана старата, ама не е толкова стара, колкото мислиш. Ползвам е за работна кола да тегля ремарке и каравана. За това става дизела, но за ежедневна кола и особено за премиум твърдо НЕ. Другите ми 2 коли са бензинки. Едната е купих 2016г., а другата е 2018 г. На коя от двете искаш видео? А ти ще снимаш ли твоята *** да видим пък ти какво караш или ти нищо не караш защото още нямаш книжка!
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Ти все на Льо Ман ли караш бе нафтаджийче? Там нямам спомен премиум модели да са се състезавали. Дизел и премиум са оксиморон. Факт! И не само съм карал, а и съм имал не по-нов, а чисто нов дизел. Така, че не се опитвай да ми ги хвалиш! Сърбал съм им попарата.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Ха ха май не си карал по нов дизел. А и не си чел в Льо Ман как дизелите размазаха бензинките.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Следва Audi R8 с фабрична газова уредба
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Дизел и премиум са оксиморон. В едно изречение не трябва да се ползват никога, защото са несъвместими. Това да изпиеш една торба с пари за премиум кола и да си броиш стотинките за гориво не го разбирам. Нещата наистина са доста ментално проблематични при такива индивиди. Интересно ми е как се нарича това психическо заболяване. Някой, ако знае да сподели!
  • #3
    Еколог ( преди 5 години )
    Дизелите отделят канцерогенни фпч имали филтри само че никой не казва че тоя филтър се запушва и мощността пада.А един нов струва майканси и баща си.А ако се махне почванда пуши като стар дизелов локомотив.Не разбирам кой ги разрешава за продажба тия коли.
  • #2
    Макарон ( преди 5 години )
    Каква е логиката да се тества купе от F сегмент, със пълноразмерен,четириместен седан от F сегмент и купе от E сегмент? Абсолютен mismatch.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Да си вземеш нов "премиум" и да избереш да е печка. Не го разбирам
fallback
Последни