Сегментът на пикапите в Северна Америка е пазарът, на който искат да присъстват всички марки, които произвеждат такива модели. Оказа се, че има клиенти не само за пълноразмерните пикапи, но и за тези с по-скромни, според американците, размери. Това обяснява решението на Ford да лансира на домашния си пазар Ranger, който иначе присъства на много други пазари.
Сега по този път поема и Mitsubishi, като японската компания смята да се възползва от два важни фактори – марката вече присъства на американския пазар и произвежда пикапи, които може да имат успех в Северна Америка.
Това заяви главният оперативен директор на Mitsubishi Северна Америка Марк Чафин пред Wards Auto.
„Бихме искали да имаме в нашата гама пикап, но моделът трябва да е подходящ за имиджа на Mitsubishi, за демографските особености на нашите клиенти и да бъде автомобил, който ще е конкурентен на пазара”, обясни Чафин, който пое този пост преди година.
Все още от Mitsubishi не са посочили кой ще бъде моделът, с който марката ще влезе на пазара на пикапи, но е почти сигурно, че става въпрос за L200, който се предлага на някои пазари и като Triton и Strada.
А на изложението в Банкок Mitsubishi показа концептуалния Triton Absolute Concept, който може да даде началото на модела за Северна Америка.