IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пластична хирургия: тестваме обновеното Mitsubishi Outlander

Японският кросоувър се отказа от дизела, но пък вече е със 7 места (ВИДЕО)

Всичко ново е добре забравено старо: тази мисъл, прославена от мемоарите на мадмоазел Бертен, явно е водила и създателите на новото Mitsubishi Outlander.

 


НЕ ЧЕ СМЕ УСПЕЛИ ДА ЗАБРАВИМ досегашния Outlander, който е на пазара от 2013. Но този фейслифт идва да покаже новата ситуация в Mitsubishi, която вече е част от алианса Renault-Nissan и за пръв път от години има достатъчно ресурси да мисли за нови технологии.

И крайно време, защото Outlander се бори в сегмент, където конкуренцията е убийствена.

Outlander

НАЙ-СЪЩЕСТВЕНАТА ПРОМЯНА са допълнителните 2 седалки в багажника, които трябва да ни покажат, че това си е типичният семеен автомобил.
Дизайнът също е освежен: колата има нова предна броня и решетка на радиатора, а светлините при високите нива на оборудване са светодиодни. Различни са още фаровете за мъгла, както и задните фарове. Към това можем да прибавим и 18-цоловите джанти, които придават по-внушителен вид.

Mitsubishi Outlander 2018

Затова пък в салона нещата си остават почти същите, като изключим толкова модерния напоследък сензорен екран на мултимедията. Седалките също са по-удобни и имат опция за отопление. Същото важи и за волана, но като цяло интериорът няма да ви впечатли. А и явно не трябва да го прави.

НОВОСТИ ИМА И В ЗАДВИЖВАНЕТО. Mitsubishi е поредният японски производител, който отказва от дизеловите си двигатели за Европа. Което означава, че ако искате Outlander, който да харчи малко, ще трябва да се насочите към хибрида. Нашата кола обаче е бензинова, като разчита на двулитров мотор със 150 коня. Версията с предно предаване е с механични скорости, а нашата тестова 4х4 върви с безстепенна СVT трансмисия.

Mitsubishi Outlander 2018


Японците се кълнат в достойнствата на тази комбинация, но с нея Outlander се нуждае от над 13 секунди, за да ускори до 100 километра в час. Сещате се, че изпреварванията не са силната му страна.

Mitsubishi Outlander 2018

ЗА КОМПЕНСАЦИЯ този автомобил е удобен и сигурен. Задвижването към четирите колела дава избор от 3 режима. При стандартния  електронната система автоматично прехвърля въртящия момент към колелата с най-добро сцепление на пътя. В режим „Еко” задвижването е към предната ос, което смъква разхода. Само при загуба на сцепление се задвижва и задният мост.  

 

Mitsubishi Outlander

150 к.с. максимална мощност

195 Нм въртящ момент

13.3 секунди от 0 до 100 км/ч

А ако наберете смелост и излезете извън пътя, има режим за заключване на диференциала, при който въртящият момент се разпределя поравно между двете оси. Пътният просвет е малко над 19 сантиметра - прилично, но не и смайващо. Както споменахме, това отдавна вече не е офроудър, а по-скоро семейна кола.

Mitsubishi Outlander 2018

МАКАР ЧЕ ЦЕНАТА Й ОСТАВА като за всъдеход. Ще ви трябват около 46 000 лева за версия с предно предаване и ръчни скорости. Но за 4х4 трябва да добавите още поне 5 000. А с допълнителни екстри и седем места сметката набъбва до почти 70 000 лева. Което само доказва, че има и едно нещо, което не следва закона на мадмоазел Бертен и никога не се връща обратно: цените.

Още снимки на новия Outlander вижте в галерията:

 

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гого ( преди 1 година )
    Купих такава модел 2018г края на есента.Купих я с летни гуми.След 2 дни заваля силен сняг. Отидох с колата да си купя зимни гуми и да ми ги монтират. Имаше сняг около 30см и не ми пробуксува. Карах я на режим сняг.Само това ми хареса от колата. Разход градско 12-13-14,че и 15л/100км На магистрала същите стойности. Уж PHEV,но зимата 20 км максимум,уж включва ел мотора,но разхода го описах Продадох я напролет и купих РАВ 4 Разход от 4,6-7,5л/100км максимум. Ще си купя Митсубиши,но само климатик
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Роланд ( преди 5 години )
    Но защо пише, че едва сега са сложили две седалки в бгажника? Още моделът от 2016 г., че и по-старите от 2013 г. започват да излизат с две пълноценни седалки в бгажника и с класическа автоматична скоростна кутия, а не CVT... Или това са модели само за Западна Европа..., a за Русия и Източна Европа са тия...
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    то6о ( преди 5 години )
    Грозобойник от всякъде, а и цената от 46к за сув на предно е скандална... Трите диаманта в емблемата не са мерило за качество и надеждност като едно време :(
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    къде си бе Цецко ( преди 5 години )
    Кое точно му е новото на тази кола.Регистрирана е преди една година.Типична пластмасова кошница.Пореден *** за поне 60000лв.
  • #3
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 5 години )
  • #2
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 5 години )
    Супер
  • #1
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    това си е типичният семеен автомобил18-цоловите джантиТези двете взаимно се изключват!