Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Hyundai и Kia решиха как да се борят със Subaru Legacy

Обновената Sonata и следващата Optima ще получат задвижване 4х4

Hyundai и Kia решиха как да се борят със Subaru Legacy

Следващото поколение на Kia Optima, както и обновеният Hyundai Sonata (моделна година 2020) ще получат система за задвижване на четирите колела. Тя ще се появи първо при модела на Kia, а след това и при този на Hyundai, съобщава корейското издание ETNEWS.

Идеята на концерна е тези два модела да не отстъпват на конкурентите си на пазара, които имат задвижване на четирите колела. Като основен от тях се сочи новото поколение на Subaru Legacy, което беше представено само преди дни на автосалона в Ню Йорк.

Hyundai Sonata

Системата за задвижване на четирите колела при Kia Optima и Hyundai Sonata ще има електронно-управляема междуосева муфа, с чиято помощ въртящият момент ще се разпределя оптимално в зависимост от условията на пътя и начина на шофиране на човека зад волана. Системата ще има няколко режима на работа, сред които задължително ще влязат "икономичен" и "спортен".

Към момента двете компания се стремят да оборудват колкото се може повече от своите модели със задвижване 4х4. Например, Hyundai Palisade и Santa Fe получиха системата HTRAC, а Quoris и Stinger GT - системата AWD.

Любопитното е, че Sonata (моделна година 2020) е построена платформа с предно предаване, но въпреки това изпълнителният дирекгор на Hyundai - Ким Донг Джин, официално потвърди, че моделът ще получи система 4х4. Със сигурност тя ще се предлага на пазара в Щатите, докато за Европа все още не е ясно. 

Снимки: Kia, Hyundai


 

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И аз се смях на №9! Забавно невежество. Един пример. Първото поколение на Форд Мондео, с 2.0 бензин има механичен блокаж на диференцияла. Та супер "стоковото" фордче има блокаж, а прехваленото субару няма...!?
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо линейката ( преди 3 седмици )
    Бутал бил на пампорово,една предна и една задна се въртели,че и поне механичен блокаж...Толкова не съм се смял.Абе пич я ме светни кой стоков SUV има механичен твърд блокаж в окомплектовката си че не си спомням?И също ако може да обясниш принципа на работа на отворен диференциал,къде не се върти по едно колело на мост.
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    емо ( преди 3 седмици )
    Аз на Пампорово съм бутал субару на сняг, което въртеше една предна и една задна гума. Човека каза, че няма блокаж,, дори механичен....,!? Благодаря от такова 4х4! Колата наистина не беше нова, поне 15 годишна е била. Май беше Форестър.
  • #7
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Не знам какво 4х4 имат субарутата, но със сигурност са известни с нещо по-характерно- ръждясват като старите опели на времето.
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "който се е качил веднъж на Субару, много трудно сменя марка... " Това не е истина. Вижте класациите по лоялност на клиентите. Субару е на дъното при Фиат и Рено. Хюндай бяха трети. Тук не ги сменят субарутата по две причини. Първо, защото тези трошляци нямат продаване. Вечно твоя. И второ, карат ги най-бедните нещастници. Не могат да си позволят истинска кола.
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    И дума няма за Субару. Няма и логика. Субару е доста по-малка компания. Не е от калибъра на Хюндай-КИА. Бедна гама, няма ресурс я обновяват регулярно. 4х4 на Субару е най-примитивното възможно, въпреки, че го кръщават с помпозни имена. Един факт. Субару никога в историята си не са влизали в топ 5 по качество, за разлика от Хюндай. Това казва всичко.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До колегата под мен Да ти кажа и разхода на гориво не им е недостатък, защото няма кола на света с постоянно зацепено 4х4 с подобна мощност и размери и да харчи по-малко гориво. Просто НЯМА! Преди да си взема моето Субару съм прегледал всички оферти за подобна машина и просто не намерих такава, която да се доближава до характеристиките му. Да не говорим за управляемост и стабилност. Просто няма други като Суби и поради тази причина, който се е качил веднъж на Субару, много трудно сменя маркат ...
  • #3
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нито един собственик на Легаси няма да го замени за Хюндай или Киа :) Symmetrical AWD имат само Субару. Ако направите надлъжен разрез на цялата кола лявата и дясната половина ще са абсолютно симетрични. Колко 4х4 автомобила имат това свойство? Единственият недостатък на тия коли е разхода на гориво.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Аме те не казват че става въпрос за сравняване със Субару, а само конкyриране с определен модел - Legacy.
  • #1
    13 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Журналята пак се опитват да измислят сензационни заглавия. Няма автомобилна компания, която се равнява по нишовата марка Субару.