fallback

Audi S5 смени бензина с дизелов хибрид

Модерът получи двигателя на семейството S6

Цялото семейство Audi S5 вече ще се предлага на европейския пазар само с  дизелов двигател  - 3,0-литров с 6 цилиндъра. Същият агрегат се поставя на седана и комбито S6, на лифтбека S7 и на кросоувъра SQ5.

Дизеловият мотор EA897 има стандартна турбина и електрически компресор. В случая те са комбинирани с 48-волтова електрическа мрежа, стартер-генератор и отделна литиево-йонна батерия к капацитет 0,5 кВт/ч. При движение по инерция системата позволява изключване на двигателя за 40 секунди с цел икономия на гориво, а при намаляване на скоростта моторът заглъхва при скорост от 22 км/ч.

Мощността на агрегата е 347 к.с. и 700 Нм (при семейството S6 тя е с 2 к.с. повече). Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела на основата на централен самоблокиращ се диференциал.

Купето S5 ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, а петвратият Sportback - за 4,9 секунди. За сравнение, бензиновите варианти с 3,0-литров турбомотор с 354 к.с. се нуждаят от 4,7 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Двете модификации ще са на пазара в Германия през май, като цените им стартират от 65 300 евро. От тях 7500 евро е цената на стандартното оборудване, което при модела Audi A5 се предлага като опция.

Снимки: Audi

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Искате ли да се хванем на бас, че за 2020-та, продажбите в Европа на A5/S5/RS5 ще са най-много 40 000, а на Форд Мустанг ще са над 120 000.Познайте защо - едните са основно тракащи електрички, другите имат атмосферен V8 бензин в гамата си.Единият от производители си няма никаква представа защо се купуват такива коли.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Като искате много бензинка си вземете обикновената А5-ца с 3-литров бензинов. Или просто си вземете РС5-ца с 2.9 битурбо бензин. Какъв ви е проблема ?
  • #6
    Suyahoka ( преди 5 години )
    Нормално,след все по строгите норми за емисиите на СО2 дизелака е решението
  • #5
    .. ( преди 5 години )
    Върти, сучи, дизел да е.А *** то няма как иначе... всички пари наляти в разработките на дизелите не са се върнали... тези са яко на загуба ако спрат да продават дизели.Както се казва намериха начин да продават пушещи екелтрички :)
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Какво да мислят от Ауди? Това решение се налага поради новите екологични норми наложени от хора коио си нямат идея от автомобилния свят.
  • #3
    0 ( преди 5 години )
    Дано да е по ефтина от бензиновата :D
  • #2
    Veyron ( преди 5 години )
    Да, много зле с тези дизели за спортни коли. Какво си мислят в Ауди.
  • #1
    zoom in ( преди 5 години )
    Тия убиха модела.Който карал V8-ka, карал. Тва е.Сега очаквам старите S5-*** с атмосферните V8 да задържат и да почнат да качват цената си.
fallback
Последни