fallback

"Напомпаните" Audi S6 и S7 също минаха на дизел

Моделите получиха хибриден V6 с мощност 349 к.с.

Два от спортните модели на Audi - S6 и S7, които досега винаги са предлагани само с бензинови мотори, вече преминават на дизелови агрегати, предназначени за европейския пазар. В САЩ, Азия и Близкия Изток машините ще продължат да разчитат на бензинови двигатели, които са част от 48-волтова "мека" хибридна система.

Европейските модификации са получили 3,0-литров дизелов V6 с електрическа с турбина, електрически компресор и стартер-генератор с отделна 48-волтова електрическа система. Агрегатът развива 349 к.с. и 700 Нм въртящ момент, достъпен в диапазона 2500-3100 об/мин. Двигателят работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като задвижването е към четирите колела. Като опция се предлага активен заден диференциал и завиваща задна ос.

Седанът S6 ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,0 секунди, докато комбито и хечбекът S7 Sportback правят същото за 5,1 секунди. Максималната скорост и при трите автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Още в базовия си вариант машините имат адаптивно окачване на пружини, а като опция се предлага пневматично окачване. За S6 пътният просвет е намален  20 мм, докато при S7 - с 10 мм. При скорост над 120 км/ч пневматичното окачване се смъква с още 10 мм.

Дизеловите Audi S6 и S7 ще бъдат на разположение на дилърите на марката в Европа през лятото. В Германия "шестицата" стартира от 76 500 евро, а "седмицата" - от 82 700 евро.

Снимки: Audi

 

 

fallback
  • #4
    sas ( преди 5 години )
    Това показва много ясно колко безсмислено се въвеждат нови и нови екологични норми в ЕС. Значи дизелът е яко зле, замърсява, частици, рак.... НО за да могат да покрият новите еко норми на ЕС, Ауди заменят бензинов двигател с дизелов????
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    И за кво са им сложили 4 ауспуха на тези хибридни трактори?!?Нито са V8, нито пък изобщо ще издават някакъв приятен звук. Страшна пародия.
  • #2
    Мистър Уейн ( преди 5 години )
    До 1Или всичко си зависи от пазара, в САЩ и Близкия Изток няма смисъл от дизели и икономия на гориво, като държат целия петролен пазар, в Азия дизелът не е популярен, а в Европа със задръстванията няма смисъл от високооборотни бензини. :)
  • #1
    DR ( преди 5 години )
    Като по-глупавата част от света за Европа се определят смърдящите и тракащи нафтови печки, за елитните държави това е недопустимо.
fallback
Последни