През миналата година американската марка е получил най-много "любовни" харесвания в социалната мрежа Facebook, като е изпреварила по този показател всички останали брандове, в това число и Mercedes-Benz.
Това се дължи най-вече на високопроизводителните модели на марката Challenger и Charger, които се харесват много на любителите на автомобилите. Експертите са изчислили, че през 2018 г. е има 408 поста на Dodge във Facebook, като те са събрали 461 187 лайка. Най-близкият конкурент - Mercedes-Benz, има 382 629 харесвания.
Оказва се, че във Facebook масъл-каровете са много харесвани. А най-интересното в случая е, че други производители и компании имат далеч повече постове, но като харесвания те изостават значително от Dodge, което доказва правилото, че качеството е по-важно от количеството.
С най-голяма популярност във Facebook се ползва публикацията "Respect the the beast", на която е запечатан Dodge Challenger Hellcat Redeye. Зловещо звучащ глас зад кадър рекламира производителността на Hellcat, като в същото време звукът на мощния мотор потвърждава думите му.
Снимки: Dodge