Това е комби с удължен преден капак и изтеглена назад кабина. Предната част на Grove напомня на моделите на Maserati, но китайският автомобил не толкова хармоничен. Всички негови панели на каросерията от карбон, а задвижването става с агрегат с водородни клетки. В него по пътя на химическа реакция водородът се превръща в електричество, което задвижва електродвигателите.
От компанията посочват, че са кръстили колата на британския физик и изобретател Уилям Робърт Гроув. Главната особеност на автомобила е огромният му пробег с едно зареждане - 1000 км. Твърди се, че балоните с водород се пълнят само за няколко минути, като Grove е напълно чист - от ауспусите му излиза водна пара.
Официалната премиера на машината ще се състои през април на международния автосалон в Шанхай, като идеята е през 2020 г. тя да излезе в серийно производство. Тя ще бъде водородният автомобил с най-голям пробег. Предлаганите в момента Toyota Mirai, Honda Clarity и Hyundai Nexo разполагат съответно с 502, 750 и 595 км.