fallback

Porsche представи конкурент на BMW X6

Cayenne Coupe стартира на цена от 80 500 евро

Германският производител Porsche представи новия си модел Cayenne Coupe. С него марката ще се опита да конкурира законодателя в този клас BMW X6, както и появилите се след това Mercedes GLE Coupe, Audi Q8 и Lamborghini Urus. 

На външен вид крос-купето се отлива от стандартния Cayenne по наклона на покрива и задната си част. Моторите и техническите детайли напълно повтарят стандартния кросоувър. Във всички версии на Cayenne Coupe е поставен спойлер на покрива, който е елемент от системата за аеродинамика Porsche Active Aerodynamics. При скорост от над 90 км/ч той се издига и увеличава притискателната сила на задната ос.

Заради това, че ръбът на покрива е с 20 мм по-ниска, челното стъкло и предните стойки изглегждат по-малки от тези на стандартния Cayenne. В същото време задната част е с 18 мм по-широка заради различните врати и калници.

Още в стандартното си оборудване Cayenne Coupe разполага с панорамен покрив, а като опция се предлага карбонов таван, който е част от допълнителен спортен пакет, намаляващ теглото. В него влизат и 22-цолови джанти GT Design, както и елементи от карбон и алкантара, а също така и спортна изпускателна система.

На задния ред са поставени две кресла, но при желание на клиента те могат да бъдат заменени от стандартен диван - както е при Cayenne. Обемът на багажника е 625 литра или 1540 литра при свалени седалки (при версията Turbo -  600 л и 1510 л съответно).

На първото време Cayenne Coupe ще се предлага в две версии - стандартна и Turbo. Първата разчита на 6-цилиндров двигател с мощност 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6 секунди (5,9 секунди със спортни пакет), а максималната скорост е 243 км/ч.

Cayenne Turbo Coupe е получил 4,0-литров V8 с две турбини, развиващ 550 к.с. и 770 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч става за 3,9 секунди, а максималната скорост е 286 км/ч.

Продажбите на крос-купето стартира още през тази година, като началната цена е 80 500 евро. При версията Turbo тя скача близо 2 пъти - 150 800 евро.

Снимки: Porshe

fallback
  • #9
    ами да ( преди 5 години )
    Много по-брутален от брангията X6
  • #8
    Джо Бързия ( преди 5 години )
    Абе тия имат ли дизайнер че изглеждат толкова скучни и прости , че нямат равни, даже Ауди разбраха че тия форми са скучни и не са нищо интересно и се опитаха да залъжат хората с коледни гирлянди във фаровете и бягаща светлина в стоповете, ама общо взето придобиха вид на *** ферари. Тия когато догонят дизайна на Х6 сигурно ще сме вече на марс или ударени от метеорит. Порше освен 911(991) всичко друго е ***. А с дизайна показват че липсват всякакви интересни идеи.
  • #7
    Bmw fan ( преди 5 години )
    Абе, това е задницата на Urus :)
  • #6
    xo xo xo ( преди 5 години )
    Каккво Х 6 бе ? ! хахахах ....И мерцедес и порше опитите нямат нищо общо с Х 6 ...Пропорциите и формите на бмв-то нямат равни, но не разбирам защо се опитват да го имитират вместо да направят свои уникални модели.Всеки опит за имитация и то на най-известните марки е просто жалък,
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    "или 1540 литра при свалени седалки" - супер! Ще мога да товаря прасетата! :D
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Този втория е експерт по автомобило строене. Направо се чудя как пише във форума, а не работи в някоя централа.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Че то изглежда много добре така и е в стил 911. Защо до сега не го направиха?
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Лексус и 20 да дават, все тая. Клиентелата им от пенсионери повече от 100 не вдига, и то бавничко. Виж, за алфа такава гаранция е странна, но тя вероятно е целенасочено усилие за излъскване на имиджа на марката, а не доверие в собственото качество.
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Много хубаво, но защо 2 год гаранция?Алфа дава 5. Лексус дава 6.Дой доброто с най малка гаранция? :/
fallback
Последни