Компанията Nissan отбеляза 400 000-та продажба на електрическия си модел Leaf - постижение, което досега не е записвал нито един автомобил на ток.
Хечбекът дебютира в края на 2010 г., а през 2015 г. компанията регистрира 200 000 продажби от него. Статистиката на продажбите сочи, че Leaf е най-търсен на територията на САЩ, но се представя отлично и на пазарите в Япония и Европа.
Според информация на Bloomberg, единствено Teslа се доближава до успеха на Nissan, като от най-популярния модел на компанията от Пало Алто - Model 3, досега са продадени 223 039 бройки. Интересен факт в полза на японската кола е и общият пробег на всички Leaf досега - 10 млрд. километра, което е спестило 3.8 млн. барела с гориво.
За 2018 г. Leaf е най-продаваният модел Норвегия, където изпреварва автомобилите с двигатели с вътрешно горене. В момента електрическият хечбек на Nissan е достъпен в повече от 50 страни, като до края на 2019 г. се очаква световният пазар за Leaf да се разшири с още 6 държави.