fallback

Кои модели ръждясват най-много?

Топ 10 на моделите, при които проблемът е често срещан

Всички автомобили ръждясват, но при някои това става по-бързо. Това накара изданието Auto.drom да припомни 10 модела от края на миналия и началото на настоящия век, при които този процес е най-често срещан. Авторите на класацията са се консултирали с търговци на автомобили на старо, както и със сервизи, през които минават голям брой коли. Тези 10 модела са присъствали в повечето случаи. Разпитани са също така специалисти от фирми, които изкупуват коли на старо, както и собственици на автомобили от съответните модели.

Факт е, че класацията е доста субективна и може да предизвика спорове. Затова нейните автори се опитват да подкрепят твърденията си с конкретни примери от практиката.

fallback
  • #12
    Генчо ( преди 4 години )
    Опела каде е
  • #11
    JDM ( преди 5 години )
    Прав си че Маздата е малко японския Москвич. Преди 20 години обаче наистина имаха мотори - FE3 с маслените пръскачки под буталата, кованите карантии и портове с размера на тези на Supra Twin Turbo. Или K-series шестаците (MX3, MX6, Xedos, Probe) - изцяло алуминий, само 1 ангренажен ремък при все 24-те клапана, 8 хил. оборота и феноменален звук! Кой днешен VAG шестак може да се мери с тях по опростено устройство, размери, нисък профил, звук или разход? Точно никой и то 20 год. по-късно...
  • #10
    waso ( преди 5 години )
    Аз съм тенекеджия и трябва да кажа от моя опит, че невроятният шедьовър от Хирошима, на 10 та година не може да мине тюв, щото няма вече кола.И форд тук няма никава вина.Просто даваха мотори на неспособните да си ги произведат гении от мазда.И въобще най лошо похарчените пари за за Мазда.20 годишни собствени атмосферни мотори, дизели от пежо, бензин мотори от форд,и тенекии от скрапа.Атомната бомба е оставила последици за дълго.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Тези модели на Мазда са наследството от съюза с Форд. Махнаха се от хамериканските еврейчета и нещата се оправиха с ръждите и с всичко останало. А фордовете все още си гният между другото след 5-6 г.експлоатация. същото се забелязва и сред немските коли. Гният си яко и дори представители на премиумите сегменти. Примерна Ц и Е класата си гният доволно. Качи ли Ауди са най-добре с ламарините от немските производители, но пък там има хиляди други проблеми и изобщо не са коли за препоръчване.
  • #8
    Шоо ( преди 5 години )
    Йети 125000 км., никаква ръжда няма.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Нексиите си гният яко, ама Йети?! Ако беше VAG спонсорирана статия както се споменава по-долу надали Йети щеше да присъства - най-новата кола от всички участници.. странно.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Преди 3 месеца си купих чисто нова Тойота Корола - бяла. Сега е тревисто-кафява от ръждата, но не ми пречи, все пак съм еко и мега технологичен. Не слушам чалга и на всичкото отгоре съм професор.
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    2009 си купих чисто нов Пасат Б6.На 4-тата година взе да гние. Още го пазя и в момента няма компонент, по който да няма ръжда. Не ми признаха и 12 годишната гаранция "анти-корозия".Просто споделям личен опит.
  • #4
    Станислав ( преди 5 години )
    Автора на тази публикация май е от VAG групата
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Лъжа и измама... в тая класация липсва Опел
fallback
Последни