fallback

Новите Toyota Land Cruiser и Lexus LX: без V8, но с хибриден агрегат

Двата големи японски всъдехода ще се появят на пазара догодина

Стартът на продажбите на новите поколения на Toyota Land Cruiser 300 и Lexus LX е планиран за 2020 г. Това съобщава японското издание Best Car, което се позовава на свои източници в Toyota.

Според информациите, концептуалните версии на двата всъдехода може да бъдат показани на някое от автомобилните изложения през есента – най-вероятно на това в Токио през ноември, но това все още не е сигурно.

Очаква се, че Land Cruiser и Lexus LX ще съхранят рамната си конструкция, но ще бъдат по-леки. В Toyota ще се откажат от V8 двигателите, като двата всъдехода ще получи 3,5-литров битурбо V6 мотора, който сега се поставя на седана Lexus LS 500. Агрегатът се съчетава с 10-степенна автоматична скоростна кутия, като при четиривратия модел той развива 422 к.с., но за двата всъдехода мощността му ще бъде увеличена до 450 к.с.

Двата модела за първи път в историята си ще получат и хибридни версии. Най-вероятно, това ще е агрегатът от Lexus LS 500h, който включва бензинов мотор, работещ по цикъл на Аткинсън – атмосферен V6, и два електрически двигателя. Съвкупната мощност на хибридната система ще бъде 359 к.с.

Сегашните Toyota Land Cruiser и Lexus LX се произвеждат още от 2007 г., а през 2015 г. бяха сериозно обновени. Освен това, те получиха и няколко специални версии.

Снимки: Toyota, Best Car

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    Предполага се че що можеш да си позвлоиш кола 300+ коня (При Лендкрузъра едно 150к) Дори и 10л не е болка. Но ако е вярно това което казва колегата със 17к за дюзи пак си избиваш разликата в разхода с 1 ремонт.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    Съгласен, дизелът е отвратителна технология
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    Освен дюзите и ДПФ-а е консуматив. А при неправилна експлотация (при влизане в режим на активно почистване) умират доволно преди 100к км. А и те са си цифра. Въобще в наши дни трябва да си голям оптимист (да не кажа луд) да си вземеш дизел - новия стува една торба пари повече от бензина за едни 2л/100. А за нофнос да не говорим какви са приключения много често.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    Ами така! Дюзите са консуматив и не ги покрива гаранцията!
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Е как на 100000 е правил ремонт, та тогава джипа е още гаранционен... Какви 17000лв???
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    До разбирача под менКакви сериозни ремонти се правят? Я ме светни да знам какви ремонти ми предстоят хахаха *** нищо не разбираш ти. Нищо, само дрънкаш глупости. Крузера е велика машина и 500 000 км са нищо за него. Никакви ремонти не се правят, защото просто не се чупи. А ако не знаеш да те светна, че дюзите са консуматив. И не страдат, както немските талиги с БОШ, Делфи или Сименс, защото техните са на Денсо и изкарват 2 пъти по-дълго.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Абе наистина правят по 400 хиляди километра ама не и без сериозни ремонти и те страдат от дюзи като всички останали дизелаци. Нищо от проблемите на другите коли не им е чуждо. И Мерцедесите правят по холовин милион километра ома си иска поддръжка и обслужване.
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    По-добре грозна на пътя, отколкото красива в сервиза!Особено при италианките е така красиви, но чупливи.При немските талиги обаче е най-зле. Хем са грозни - хем са трошливи!
  • #1
    анонимен ( преди 5 години )
    Абе не знам дали е грозна ама тия машини масово се карат по 400-500 хил км. без основени ремонти. При добра поддръжка стават милионници. Отделно че и извън пътя са супер проходими. Само слагаш едни големи гуми и може да ходи навсякъде.На практика една такава кола човек може да я кара цял живот.
fallback
Последни