fallback

Германци избраха най-издържливия кросоувър

KIA Sportage измина 100 000 км без нито една повреда

Германското издание Autobild продължава да проверява издържливостта на автомобилите. След като изминаха 100 000 км за 2 години, експертите съставиха класация за най-надеждните кросоувъри на света, след като тестваха общо 15 машини от този клас.

Първото място е да KIA Sportage, който премина 100 000 км в най-различни пътни и метеорологични условия, без да бъде отчетена нито една повреда. Трябва да се отбележи, че при тестването се отчитат дори драскотините и ръждата по каросерията и агрегатите на автомобила.

На втора позиция се класира Volvo XC60, при който като слабост беше отчетена защитата от корозия по долната част на автомобила. Там са били открити следи от ръжда.

В тройката влиза и BMW X1, който въпреки компактните си размери се е показал като практичен и надежден модел. Неговите проблеми са с навигацията и адаптивния круиз-контрол.

В класирането следват Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Suzuki SX4, Fiat 500x, Peugeot 2008, Nissan Qashqai, Mini Countryman, Ford Kuga, Suzuki Vitara, Citroen C4 Cactus, Audi Q3 и Subaru XV.

Голямата изненада, според експертите на изданието, е Subaru XV, което заема последното място в класирането. Японският кросоувър се е оказал с лоша сглобка в салона и некачествени седалки, а освен това е започнал да ръждясва след 2 години каране.

Снимки: Autobild

 

fallback
  • #11
    Киа ( преди 4 години )
    Спортидж 2011 128 хил. Км 4 накладки. Успех на хейтърите.
  • #10
    анонимен ( преди 5 години )
    Това вече е сериозен тест.Не като измислените класации на TUV: хващат хонда на 200 хил. с изгорял мигач - отчитат дефект, иде Порше на 50 хил. със сменен двигател, но е ОК, щото минава TUV - значи трошето е най-надеждно.
  • #9
    анонимен ( преди 5 години )
    еми кво да ти кажа - *** е дръпнала късата клечка с компютъра. Имам колеги (2ма) с този модел и са супер доволни вече 5-6 години.
  • #8
    анонимен ( преди 5 години )
    майка ми кара същия Sportage като в класацията. Не знам как това може да е вярно: "Трябва да се отбележи, че при тестването се отчитат дори драскотините и ръждата по каросерията и агрегатите на автомобила." Нейната е на 6 години и отдавна всичко по окачването и в двигателния отсега е ръждясало, а задните долни стопове се люпят и не искат да ги сменят гаранционно. Целият компютър на колата пък беше подменен още първия месец, защото дойде развален.
  • #7
    анонимен ( преди 5 години )
    ей като почнем да се оплакваме от пътища... май нямаме спомени какво беше преди 20на години. Верно още има лоши из прованса, *** главните са доста прилични! По темата: супер сув-че е точно този спортидж на Кия. Това ако изобщо тръгна към сув. Не че е най-добрият жип, вма изглежда супер, изкарват го надежден и не е скъп.
  • #6
    анонимен ( преди 5 години )
    В България ако не си пребоядисваш колата всяка година 100% ще има едни досадни точки и драскотини от камъчетата, които хвърчат дори и по магистралите ни. А с тия камиони дето карат с 3 ката кал по гумите, вече всичко си "идва на мястото" и тенекеджийте празнуват....
  • #5
    анонимен ( преди 5 години )
    Само в немските кухи кратуни издръжливостта има смисъл при положение че новите екостандарти се сменят на няколко години и трябва с това да си сменяш колата щото вече не ги покрива на кой за бога му трябва щайга да издържа 20 години кой кара една кола толкова време освен бедните сел.аци в Бг моделите се сменят на 5 а на 3 излиза фейслифт.Тъ.и немци!
  • #4
    анонимен ( преди 5 години )
    Ха сега. На кого да вярваме? На TUV, които казват че Sportage е най-зле от всички или на Autobild, които твърдят точно обратното? Гледайки reliability index, класацията мисля че Autobild са по-близо до истината, щото колите които TUV класира на първите места всяка година (като Порше например), там са на последните такива. Което е съвсем естествено, понеже няма как спортна кола със сравнително малък по обем двигател сериозно изпилен, и произвеждан в малки серии, да е първи по надеждност.
  • #3
    анонимен ( преди 5 години )
    Истинския тест е тук.20 к км са равни на 100 к. И то ако не гледаш нищо.ние сме се научили и следиш доколкото можеш.Ми ако не гледаш..едно лупане едни ями.За разлика пък от нас в Германия двигателите са натоварени до краен предел.Такова диво каране из магистралите,че..
  • #2
    анонимен ( преди 5 години )
    Каква ръжда и какви драскотини по нов автомобил при онези условия там техните,нямат нито сол и камъни по пътищата,нито клони от дървета,а бе кажи речи тестват при идеални пътни условия,за зимата отидат в някой зимен глокорт за да я потъркалят в сняг и толкова. Движение по магистрали предимно и хоп 2 години и 100 х. км. минали.
fallback
Последни