IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германците одобряват ограниченията на скоростта по аутобаните?

Министърът на транспорта обаче се изказа против тях

Германците одобряват ограниченията на скоростта по аутобаните?

Германците като че ли са готови да приемат налагането на ограничения на скоростта на аутобаните в страната им. Това показва изследване, чийто резултати бяха публикувани в Германия през уикенда. Налагането на ограничения на скоростта в тези участъци от аутобаните, където сега нямат лимит, се обсъжда като мярка, която да спомогне за намаляване на замърсяването от автомобилите.

52% от участниците в допитването са съгласни да има ограничения от порядъка на 120-140 км/ч, а 46% са против това предложение. Допитването е осъществено от института Emnid и беше публикувано от вестник Bild am Sonntag.

По темата работи назначен от правителството екип, който проверява дали ако се наложат ограничения на магистралите, това ще помогне на Германия да покрие поставените от ЕС цели за намаляване на вредните емисии.

Дебатът обаче се очертава като интересен и оспорван. Министърът на транспорта на Германия Андреас Шюер вече обяви, че е против налагането на ограничения на магистралите.

„Принципът на свободата вече се е доказал. Който иска да кара с 120 км/ч, може да кара с 120, който иска да кара по-бързо, ще кара по-бързо. Защо трябва постоянно да има някакъв микромениджмънт”, запита се той в интервю за вестника.

Според Шюер германските магистрали са най-безопасните в цял свят и налагането на ограничения на скоростта ще намали въглеродните емисии на страната едва с половин процент.

Магистралите в Германия са с дължина 7640 километра и на около 30% от тях вече има наложени ограничения на скоростта. Предложенията за ограничения на скоростта по магистралите в Германия трябва да са готови до края на март.

0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Много по безопасно е да караш с 300 с хубава кола на аутобан в Германия от колкото да караш със 100км на двулентов междуградски път в България.Точно на тези двулентовите пътища стават над 80% от катастрофите. В България по 500 човека годишно загиват именно защото нямаме качествени аутобани като немските. Най лошите и чести катастрофи стават там където има насрещно движение и няма мантинели!
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Магистралите в Германия са с дължина приблизително 13000 километра. не знам кой Ви е заблудил, че са по-къси.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Bevor wir aufarbeiten, warum wir nichts von einem generellen Tempolimit halten, zun
  • #5
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Всеки метър от германска магистрала се наблюдава 24 часа от някой някъде!! И когато условията налагат - естествено, че има ограничения, може да е 60км.час, може и да е 120км.час. Тия дето наблюдават затова им плащат - да осигуряват необходимата безопасна скорост!
  • #4
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Освен това из цял свят само ние и Полша имаме 140 ограничение. В Германия където го има е 130. В повечето страни е около 120
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Всички "бързи" в БГ се оправдават с Германия че високата скорост не представлява опасност.Добре да почерпим опит от Германия и да махнем ограниченията. НО да добавим немска полиция и немски технически прегледи. Дали половината коли няма да останат на трупчета и много шофьори без книжка. Нито имаме немския контрол, нито манталите, нито автопарк, нито пътища. За това до тогава ще се трепем по скоростните паркинги, пардон магистрали
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Като се погледне статистиката, министъра (Шойер) е много прав, че немските аутобани са едни от най-сигурните. И добре, че има хора, които да извадят подробна статистка, където се вижда , че повечето жертви НЕ са на аутбана а по обикновенните пътища, където така или иначе огр. е 100. С други думи, скоростта може да е фактор, но не единствен...
  • #1
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    който не може да кара да ползва обществен транспорт има автобуси влакове самолети а не да спи на пътя и да е предпоставка за птп