Lister Storm V12 беше една от сензациите на GT състезанията през 90-те години и серийната версия на британския суперавтомобил беше колата с най-голям V12 мотор от Втората световна война насам. Става въпрос за 7-литровия агрегат, който Lister зае от състезателния прототип на Jaguar XJR-9, който участва в „24 часа на Льо Ман”.
Цената на серийния Storm V12 се оказа изключително висока за 90-те години – 220 000 лири и производствената серия беше ограничена до едва 4 бройки.
Първият състезателен Storm с означението GTS дебютира през 1995 година в „24 часа на Льо Ман” и се превърна в един от символите на тогавашния клас GT1, в който присъстваха още McLaren F1 GTR, Ferrari F40 Lm, Jaguar XJ220S и Porsche 911 GT2.
През 1997 дойде ред на Storm GTL, който замести GTS, който се оказа твърде бавен срещу най-новите коли в GT1 – Mercedes CLK GTR и Porsche 911 GT1. Също като GTS и GTL не успя да стигне до финала в Льо Ман, а за 1999 беше подготвена нова версия – GT, която вече отговаряше на правилата за клас GT2, а през 2000 година дойдоха и най-големите успехи – пет победи в GT шампионата на ФИА, спечелени от Джулиън Бейли и Джейми Кембъл-Уолтър и британската марка взе титлата при конструкторите. В следващите два сезона Lister не успя да повтори този успех, а от 2003 фокусът на компанията се измести към клиентски програми.
В това видео бившият пилот и настоящ тв водещ Тиф Нийдъл ни дава възможност да усетим тръпката от това да настъпиш газта на Storm V12.