Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Топ 7 на най-добрите автомобили за 2018 г.

В класацията на сайта TopSpeed са включени модели, излезли в серия през последните 12 месеца

Топ 7 на най-добрите автомобили за 2018 г.

В момент, в който настоящата 2018 г. е към края, сайтът TopSpeed.com реши да погледна назад и да състави списък от седемте най-добри автомобили, пуснати в серийното производство през последните 12 месеца. Какво отличава тези автомобили от останалите, които се появиха на пазара през тази година?

Mercedes-Benz A-Class

Mercedes-Benz A-Class с кодово име W177 смени предшественика си W176, като се позиционира като луксозен компактен хечбек. Моделът беше представен на автосалона в Женева прем пролетта, а в края на годината се поями и негова спортна модификация - A35 AMG.

01-2

Дори базовият вариант на автомобила е оборудван с новия цифров панел на германската марка, който е обединен в един голям екран с мултимедийната система. Освен това, A-Class е по-дълъг, което позволява повече място в салона и по-голям багажник.

Моделът се предлага с избор от 3 турбомотора - 1,3-литров бензинов, 1,5-литров дизел и 2,0-литров бензинов. Базовата версия развива 116 к.с., а най-мощният бензинов агрегат – 223 к.с.

Защо този модел е в списъка? Защото разполага с най-модерни системи за безопасност, подобрена практичност, обновена информационно-развлекателна система, а и предлага нисък разход на гориво. Цената му е приемлива, като в Европа тя стартира от 22 900 евро.

Hyundai i30 N

Hyundai i30 N е първият спортен хечбек в историята на корейския автомобилен производител, което си е сериозно постижение както за самата марка, така и за нейното спортно подразделение N.

01-3

Самият автомобил предлага удоволствие от шофирането и е достатъчно бърз (ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 секунди). Благодарение на 2,0-литровия си бензинов турбомотор, развиващ мощност от 275 к.с. в топ-варианта, i30N е напълно равностоен, а и дори превъзхожда някои от съперниците си в този сегмент.

Genesis G90

Създавайки премиум-бранда Genesis, корейския производител Hyundai се надяваше да увеличи продажбите си, но първоначално това не стана. По тази причина компанията пусна обновена версия на G90 по-рано от очакваното – едва 3 години след излизането на модела. Така се появи един нов на външен вид автомобил, който влиза в този списък.

01-4

Като цяло Genesis G90 има за задача да се конкурира с Volvo S90, Mercedes-Benz S-Class и Lexus LS500. Това е един доста консервативен сегмент, в който клиентите обикновено избягват новите играчи. Именно това трябва да промени корейският седан – той трябва да накара купувачите да повярват, че не си купуват Hyundai, а истински премиум-автомобил.

Porsche 911

Подобен списък няма как да мине без 911, тъй като това е не само един от най-добрите автомобили за годината, но и един от най-добрите в историята. А новата му версия (992) дори превъзхожда очакванията.

01-5

Моделът е построен на нова модулна платформа, като стана първият автомобил от серията 911 със средно разположение на мотора. Купето се отличава със забележителни аеродинамика, впечатляващ интериор, както и с подобрени двигатели и скоростни кутии.

Porsche 911 (992) прави неща, които преди 5-10 години бяха във възможностите само на суперколите. Неговият 3,0-литров мотор с 6 цилиндъра развива 445 к.с. и 530 Нм, като позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди, а с допълнителен спортен пакет това време се намалява за 3,2 секунди.

Mazda 3

Новата Mazda 3 наистина впечатлява – и като дизайн, разработен на базата на концепта Kai, и като интериор, подобрени характеристики на задвижващите агрегати. Освен това моделът вече се предлага и със система за задвижване на четирите колела, която му носи допълнителни плюсове.

01-6

Любопитното е, че докато конкурентите прибавят повече агресия в дизайна на своите модели с добавянето на резки линии, то при Mazda това се получава точно по обратния начин, като се залага на плавните черти. Подобен минимализъм се наблюдава и в салона, където се откроява екранът на информационно-развлекателната система в центъра на предния панел.

Главното при Mazda 3 обаче си остават технологиите. Освен със задвижване 4х4 моделът се предлага и с разнообразни задвижващи системи, което го прави много универсален. И му позволява да търси различен тип клиенти.

KIA Niro EV

KIA Niro следва линията, която помага на корейската компания да прогресира значително през последните години. Моделът има привлекателен дизайн, а новите му модели са оборудвани с най-съвременните технологии. Niro EV има и предимства – той е кросоувър (модерен), той е компактен и удобен за движение в града (практичен) и се движи на ток, като топ-версията му предлага пробег от 450 км с едно зареждане (производителен).

01-7

Базовият вариант не е толкова впечатляващ, но пък не бива да се забравя нещо друго. Като всеки модел на KIA, така и Niro EV се предлага със 7-годишна гаранция, която включва електромотора и акумулаторните батерии, а това дава допълнително усещане за сигурност на потенциалните клиенти.

BMW 8-Series

BMW винаги е успявал да направи култови модели и затова завръщането след 20-годишна пауза на 8-Series нямаше как да разочарова клиентите. Този автомобил обаче вдига летвата много високо и на конкурентите ще му трябват години, за да го настигнат.

01-8

Всъщност 8-Series е изцяло нов автомобил с уникално окачване и скоростна кутия с нови настройки. Двигателят също е разработван за его – нов и уникален 4,4-ритров V8 с две турбини, развиващ 523 к.с.и 750 Нм, който позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,5 секунди.

Към всичко това трябва да се добави впечатляващ дизайн, система за задвижване на четирите колела, както спортни настройки, взети от болидите в сериите „Льо Ман”. Добавете и факта, че купето е само началото на пътя на 8-Series, като очакваме купе с 4 врати и кабриолет. Да не забравяме и най-главното – M8, което обещава да бъде нещо забележително.

Снимки: Производителите

 

0 от 500
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    КАто махнем гнусния А клас на гнусната марка МБ и Хюндая който се търкаля от няколко години , Г90 на хюндай не се предлага и няма да се предлага в европа, Мазда 3 с революционния 2.0 мотор и 122 коня също не виждам какво прави тук, остнаха бмв 8 и порше, значи статията трябва да е 2те най яки коли на 2018