fallback

10 правила при покупката на употребяван автомобил

Спазването на тези съвети ще ви спести разходи и главоболия

Факт е, че употребяваните автомобили са по-евтини, но тяхната покупка крие много повече рискове спрямо придобивката на нова кола. Затова и преди да стане собственик на автомобил на старо, човек трябва да спази някои основни правила. Те ще му спестят бъдещи разходи и главоболия, които са свързани с евентуални повреди или други проблеми с превозното средство.

Основното в случая е, че не бива да се оставяте на емоциите да ви водят. Това, че един автомобил ви харесва на външен вид или че цената му е доста атрактивна, не бива да ви подвежда. Все пак инвестицията в случая не е никак малка и всеки човек трябва да се подходи разумно. Това изисква преминаване през редица проверки и задаване на въпроси към продавача. Ако резултатите от тях не ви задоволяват, по-добре са откажете от покупката преди да е станало прекалено късно.

Ако имате нужда от допълнително финансиране, можете да се възползвате от потребителски кредит от УниКредит Булбанк. Повече по темата вижте във видеото (по-горе).

10 правила при покупката на употребяван автомобил (ГАЛЕРИЯ):

*Проект с подкрепата на УниКредит Булбанк.

 

fallback
  • #14
    Елена ( преди 2 дни )
    Купих кола внос от Норвегия. Предоставиха ми само голям, малък талон и направихме договор за покупко продажба. Какви документи ми липсват, за да я рвгистрирам в БГ
  • #13
    Адам Опел ( преди 3 години )
    Колко пъти сте купуваИ нова кола от дилър??
  • #12
    Нищо не се разбра ( преди 3 години )
    Бля Бля Бля
  • #11
    Абсолютно ( преди 3 години )
    Официалните уж дилъри също връщат километража ежегодно на автомобилите в България!?
  • #10
    v-1 ( преди 3 години )
    От официален дилър е хубаво да купувате, но не и от български официален дилър.Тук правят всички шашми, официалните дилъри
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Отделно колата лизингова ли е или ако е плащано по застраховка, вече го има в регистрите и е елементарно да го провериш.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    По принцип съм съгласен че кола на 3-4 години от дилъра с гаранция е най-изгодния вариант. Макар че последните години (особено последната 1) все по-малко си заслужава при масовите коли. При луксозните все още има смисъл. Много хора не знаят за пазарлъка при дилърите и за това си мислят че разликата между нов и употребяване много голяма. А за сертифицираните, дори да са ударени, ако мислиш че вносните не са се лъжеш. Сертифицираните поне са оправяни както трябва.
  • #7
    До 5 ( преди 3 години )
    Ако за теб липса на опит е за последните 9г. съм закупил 3 автомобила. с едногодишна гаранция. И на трите съм свалял между 1400-2500 евро и трите пъти от официален дилър на марките, обслужени, включително на последната платен за 3г. Гугъл Мапс, за да ми излиза гъгъл мапс на навигацията със сателитното изображение. Между другото и БГ дилърите на нови коли у нас могат да ти свалят до 15% от цената на чисто нов автомобил, така че като питаш за неопитен, виж огледалото.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    4-ти, говоря за България- официалните дилъри масово продават блъскани коли!
  • #5
    До 1 ( преди 3 години )
    Като почнат хора без опит да дават съвети и ми се пресира!! При немски търговци можеш да се пазариш само ако говорят турски,албански, арабски,български!Демек са същите таргаши като тукашните които купуват гробници,закърпват ги и в обявата пише "only for export", щото в Германия вече е изписана като тоталка!Истински немец ти сваля 3-5% и ако продължиш да натискаш даже ще те изгони! Ама ти дава кола с гаранция и всички фактури!
fallback
Последни