IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От Switzer Performance дадоха 900 к.с. и биоетанол на Nissan GT-R

Тунинг ателието Switzer Performance разработи версия на суперавтомобила Nissan GT-R с мощност 900 к.с.

От Switzer Performance дадоха 900 к.с. и биоетанол на Nissan GT-R
Интересното в случая е, че двигателят на колата развива споменатата мощност с екологично чисто гориво – биоетанол Е85. 

От Switzer съобщават, че още не са правили измерване на укщорението на колата от място до 100 км/час, но за сметка на това от 98 км/час (60 мили в час) до 208 км/час (130 мили в час) колата ускорява за по-малко от 6 секунди. 



Новият Nissan GT-R с мощност 900 к.с. е произведен на базата на съществуващия GT-R P800, който има мощност 800 к.с. В новата тунингова версия влиза и аеродинамичен пакет наречен Amuse, напълно регулируемо окачване и 20 цолови джанти от BBS. 

За разлика от P800, новият автомобил е оборудван с модернизирана трансмисия, чиято разработка е дело на новозеландската фирма Dodson Motorsports. Смяната се е наложила от неспособността на стандартната скоростна кутия да се справи с максимален въртящ момент на двигателя с мощност 900 к.с.  
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    splattcho ( преди 14 години )
    veyron-a колкото и да е як си остава най-големия голф на света :)
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Nesebar ( преди 15 години )
    Do IT: Ferrari i Lambogini ve4e sa pod Nisana, dori i AMG ma mercedes kakyvto i model da hvane6 i taka natataka drugite M power , RS, GT i t.n. Karah tozi avtomobil v gradski usloviq,verno ne e za nqkoi ot na6ite s4upeni pyti6ta ama po sportni ka4estva i vyrvene ne moje da mu se opra nikoi v tozi klas koli. I slu6aite 4ovek koito e karal. Kolata be6e sofiiska , 4erna. Nomera nqma da go spomena 4e da si nqmam problemi.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    vel_co ( преди 15 години )
    Говорим за кола с абсурдно излишните 900 коня.Какво близко до нормална кола виждаш в нея, та ми говориш за реални пътни условия. Ако тази кола е направена за реални пътни условия нека мине поне веднъж през почти 30-сантиметровите "легнали полицаи" на съседната улица, с които се боря всеки ден и тогава да претендира да е нормална кола. Това е болид и трябва да се кара на писта за болиди,а Нордшлайфе не е такава,макар да си има и предимствата.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    Точно Нордшлайфето е най-близо до реалните пътни условия - това е признато от всички водещи автопроизводители. И точно за това именно там се правят тестовете на всички ИСТИНСКИ спортни коли - там за поведение на пътя и на Нардо - Италия за скорост. За това и GT-R се превърна в легенда и натри носа на разните прехвалени и прескъпи гаражни "спортисти"...
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 15 години )
    За Нордшлайфе на Нюрбургринг говорех,да не стане неразбиране.
  • #22
    1 rate up comment 3 rate down comment
    vel_co ( преди 15 години )
    Крайно време е да се избере друга писта за сравнение. Трасе,което дори със състезателна кола едва се преодолява за под 8 мин. предполага толкова случайности при преминаването,че всякакви разлики до към 5-10сек. не са показателни. Почти никога не е свободно от трафик(дори и при опит за рекорд),има 147(!) завоя(полека,някой да не ги запомни),настилката не е от най-добрата... Има много нови писти за F1,изчислени с компютър да са хармонични - за ускорения,скорост,спиране,с безупречна настилка.
  • #21
    1 rate up comment 5 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    прав си човече веронат е автомобил за супер богаташи и истински емоции а не за пистови състезаниясъщо си прав че нисана е залъгалка за хората които мечтаиат за ламбо,ферарри и бугати :)Така че всиакави сртавнениа на тоя ГТР с гореспоменаните суперспортни автомобили са просто неуместни :)))
  • #20
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Ники Големия Чеп ( преди 15 години )
    и нисана и макларъна са много по леки от вейрона и на вейрона три от четрите турбини са за да няма турбодупка а не са основни. и стига с това ''Ако" щото акото цапа гащите
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ОPC ( преди 15 години )
    Има един тест на McLaren F1 vs Veyron интересното е че Макларана му взима старта докато турбините на Вейрона не си кажат думата. И все пак ако сложим 4 турбими (за да е честно) на Макларана май Вейрона ще бъде посрамен. Твърдиш, че Вейрона ще бие Нисана ами ако Нисана имаще 4 турбини и беше 1000 к.с. ? За да е честен двубоя?
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Ники Големия Чеп ( преди 15 години )
    е ясно е това като не сам учил нямам много пари щото работя като охранител. добре че поне съм едър иначе и за охранител нямаше да ставам както съм неграмотен. иначе сам се возил вав мурсиелаго и в бмв м5. и много ясно че вейрона е по яката кола, дори и ти ще го признаеш.