Въпреки това европейците от Oakley Design са намерили начин да го подобрят - добавили са още сила и са интегрирали стилна оптика.
Силовата част на доработката включва само ново ECU и спортна ауспухова система. Чрез направените промени обаче мощността на 4.5-литровия двигател достига 626 к.с. (570 к.с. стандартно), а максималният въртящ момент е повишен с 5%, като пиковата му стойност достига 567 Нм.
От Oakley Design твърдят, че тунингованото возило се нуждае от точно 3.0 секунди, за да достигне 100 км/ч. или с 0.4 сек. по-малко от стандартното Ferrari 458 Italia. Максималната скорост на движение преминава 330 км/ч.
Оптичната доработка прави колата още по-елегантна, като в същото време оптимизира аеродинамиката и стабилността. Предният спойлер например увеличава даунфорсът на предната ос с 45 килограма при скорост 240 км/ч, а този отзад, съответно с 25 кг.
Колелата също са специални - композитни с размер 20-инча и тегло с 8 килограма по-ниско от това на стандартните, с които се оборудва 458 Italia. Общата маса на колата пък е намалена с 65 килограма, благодарение на интегрираните елементи от карбон.
Возилото ще се произведе в изключително къса серия от 5 бройки. Цената не се споменава.