IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

700 коня за Audi RS6 от Reifen Koch

Audi RS6 определено се превърна в един от най-любимите за тунерите модели.

700 коня за Audi RS6 от Reifen Koch
В стандартната си версия този автомобил предлага впечатляващите 580 к.с., но в същото време двигателят V10 дава огромни възможности за още по-добри постижения. 



Сега от немската фирма Reifen Koch предлагат нов тунинг пакет за RS6, който включва промени по двигателя и нови модели джанти. В промените в двигателя се включват нови настройки на електронния блок за управление (ECU), нов спортен въздушен филтър и изцяло нова изпускателна система. 



Това повишава мощността на двигателя на RS6 от 580 на 700 к.с., а максималният въртящ момент от 650 на 790 Nm. Максималната скорост на RS6 във версията на Reifen Koch достига до 305 км/час. 



Новите лети джанти предлагани от тунерите са с размер 22 цола, а гумите са с размер 265/30 22.


0 от 500
  • #24
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    BMW M3 E30 e 50:50Ford Escort Cosworth 50:50i drugi...
  • #23
    1 rate up comment 4 rate down comment
    true ( преди 14 години )
    Какъв Triforce,.. онзи измисления,дето уж имаше Тойота,а после го хвана амнезията и королата се трансформира някак в 5-та серия.Един и същи *** пише тук с няколко имена и смята,че заблуждава някой като ги е регистрирал и му излизат в червено.Момче,лъжи другаде.С тези помоярски номера не вървиш.
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    За RS2-ката ... И за нея като не вярваш мога снимки да ти пратя, може да питаш Triforce...
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    Айде да не се обиждаме, а? Написал съм ти какво е съотношението на RS6: "RS6 седан е със съотношение 57:43"Ако не вярваш - твой проблем.http://***.google.bg/search?q=audi+rs6+weight+distribution&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    true ( преди 14 години )
    "RS2-ката ми..." ти продължаваш да мислиш хората за по-прости от теб.Ти такава коа и на картинка нямаш,мотико проста!Ставаш за смях на всички тук,не се ли усещаш?
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    true ( преди 14 години )
    Познай какво е разпределението на предната ос с този V10?Да видим сега кой е смешника,отверен пубер!Audi не престанаха да се излагат с тези тъпотии!
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    Разликата е че М6 е със задно предаване и затова не се усеща силно недозавиването. Повечето Мки на БМВ са с неправилно разположение на теглото заради тежките двигатели:М3 - 52:48M5 - 52:48M6 - 54:46Само Z4 roadster е точно 50:50, но както казах това не е достатъчно добро. В лошо разпределеното тегло на Мките е и причината да не искат да пуснат Х-драйв версии за тях - ще имат силно недозавиване.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    Ето малко факти за да не съм голословен:Mclaren F1 - 41:59Lambo Murcielago - 42:58Ferrari Enzo - 44:56Lambo Gallardo - 43:57Audi R8 - 44:56Bugatti Veyron - 45:55Всичките показатели са с тежест в полза на задната ос, повечето поршета (за кайена и панамерата не знам) и те се движат горе долу около тези числа, че даже малко отгоре в полза на задната ос.RS2-ката ми е около 56:44 в полза на предната ос(горе долу колкото БМВ М6) и недозавива. Разликата е че М6 е със задно предаване и затова..
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    Кой *** се изказа че RS6 има 68% на предната ос :D :DRS6 седан е със съотношение 57:43 в полза на предната ос, а комбито е 56:44... За справка BMW M6 е 54:46 в полза на предната. Почти няма кола с предно разположен двигател и перфектно разпределение на теглото. И преди съм писал - на суперспортните коли винаги на задната ос имат повече тежест:
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    намерили са място за кардан преди време, но колата не е била достатъчно бърза. само на мокро е имала някакво предимство и то само в завои. истински спортните коли са със задно - това са фактите. е има малко изключения - ламбо и gt-R. за лимузини и други мастодонти съм съгласен - задължително 4х4. и не е задължително да е от ауди.