IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Irmscher даде 186 к.с. на дизеловия Cruze

Тунинговият партньор на Chevrolet в Европа, Irmscher представи своя версия на Cruze на автомобилния салон AMI в Лайпциг.

Irmscher даде 186 к.с. на дизеловия Cruze
Промените по автомобила са както външни, така и по двигателя и механиката. Колата е наречена Cruze Irmscher Edition и има нов заден спойлер, разположен на капака на багажника, нови лети джанти с размер 18 цола, гуми с размер 225/50 и алуминиеви допълнения по каросерията. 



Промените на Irmscher по двигателя са довели до повишаване на мощността с 36 к.с., а на максималния въртящ момент със 146Nm. Така при дизеловата турбоверсия с двулитров агрегат мощността вече е 186 к.с., а максималният въртящ момент е466 Nm, налични от 2300 об/мин. 



Според тунерите след тяхната намеса, дизеловата версия на Cruze ускорява от място до 100 км/час за 8.0 секунди. Промени има и по окачването, като автомобилът се е приближил до земята с 25 мм. 



Изпускателната система също е нова, с елипсовидни двойни накрайници на ауспуха. Chevrolet Cruze Irmscher Edition ще може да се поръчва в дилърските центрове на марката в Германия. 


0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    http://***.hyundai.com.au/New-Hyundai-ix35-re-imagines-the-compact-SUV/default.aspxЕто ти линк от прясна статия от същия сайт. Това пише за турбокомпресора:It also features an electronically controlled variable-geometry turbocharger and is managed by an advanced electronic control unit. Не се споменава да са 2. Един си е с променлива геометрия. Съгласен ли си?
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    За малко да се съглася, но статията е отпреди повече от 2 години и е съвсем теоритична. Не се цитират модели. Освен това пише, че модела с 2 компресора ще се появи догодина (215 коня). За такъв не сме чували още.То и 184-коня мисля не можеш да си поръчаш в момента.The standard single turbocharged R engine will be launched in early 2009 followed by the two stage turbocharged version in the first half of 2011.
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    X-X ( преди 14 години )
    http://***.hyundai.com.au/Hyundai-Unveils-new-concept-car-HED-5-i-Mode-at-Geneva-International-Motor-Show/default.aspx Още в подзаглавието е написано two stage turbo charging,а по-долу е показан.Има турбина за високо и турбина за ниско налягане.В ix35 2.0 CRDi варианта с две турбини е 184 к.с.,а с една турбина е 136 к.с. А 2.2 в Santa Fe(Sorento) e 197/200 к.с.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Според мен и двата двигателя, които цитираш не са с 2 турбокомпресора. Ако имаш данни за друго, пусни моля те линк.Ако не се лъжа, такива са 23D и 35D на BMW, както и 250 CDI на Мерцедес.Също и 2.2 дизела 175 коня, който се слага на Пежо, Ситроен, Форд.За други не се сещам в момента (дизелови). При някои е каскадно, при други успоредно.А, да. СААБ, Опел уж имат такъв 2.0 190 коня, ама я стигне до пазара, я не.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Каскадното пълнене, за което говориш е с 2 турбокомпресора.Има 2 вида принудително пълнене:1. С турбокомпресор (захранва се от отработените газове).2. С механичен компресор (от коляновия вал).Вероятно това имаш предвид под турбина+компресор.Няма такава комбинация при дизел. Има с 2 турбокомпресора, работещи паралелно или последователно вързани (т. нар. каскадно).
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    X-X ( преди 14 години )
    Е,как да няма на пазара дизели с каскадно пълнене,турбина+компресор.BMW 320d 184 к.с. е такъв и Hyundai ix35 2.0 184 к.с. също е такъв.Провери в търсачката на R-engines.
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дизаина на Insignia е в пъти по-добър от този на това Деу
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Между другото, Круза е с доста меко окачване, настроено за комфорт. Ориентиран е към ниския ценови сегмент.Толкоз не му отива тунинг и да се прави на спортен автомобил, че няма накъде.
  • #11
    2 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    "Освен турбина имат и компресор"Това как да се разбира?Все са с турбокомпресори, ако визираш и механичен компресор, то това не е така. Не знам да има дизел с механичен копресор на пазара.Иначе Круза е на платформата на Астра и е приличен за класа и цената си. Ама Инсиниа или подобните? Няма връзка просто, различни класове са (а и ценови сегменти).
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    X-X ( преди 14 години )
    Е то за това ускорява за 8 сек.,е по-бързо,защото въртящия момент не е добре разпределен.Сега проверих,2.0 дизели с такава мощност (184-186 к.с.) за момента имат BMW (320d) и Hyundai (ix35) и техния пик започва от 1800 об/мин,но имат една съществена разлика-освен турбина имaт и компресор.Така,че от Irmsher са решили да го направят по-евтино,но е станало манджа с грозде!