IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

9ff GTurbo или 1000 коня за Porsche GT3

Тунерите от 9ff предлагат да превърнат вашето спортно Porsche GT3 в суперавтомобил.

9ff GTurbo или 1000 коня за Porsche GT3
Това става с пакета GTurbo, който може да се монтира на Porsche 911 GT3 и GT3 RS. Главната промяна извършена от 9ff е новото би-турбо монтирано в двигателя.

С негова помощ са повишили стандартната мощност от 435 к.с. (320 kW) при модела GT3 и 450 к.с. (331 kW) при GT3 RS на 1000 к.с. (736 kW).
Тунерите предлагат освен новото би-турбо и нови бутала за двигателя boxer с 6 цилиндъра. Сменена е и цялата система за охлаждане, като интеркулърите са изцяло нови. Променени са и отворите за въздух в задните калници.
Предлагат се три степени на повишаване на мощността и максималният въртящ момент. Първата повишава мощността до 750 к.с. (552 kW) и максималния въртящ момент до 850Nm. Втората степен предлага мощност от 850 к.с. (625 kW) и максимален въртящ момент 910 Nm.

Най-силната версия е със споменатите 1000 к.с. мощност и с максимален въртящ момент от 940 Nm. Серийните двигатели на Porsche 911 GT3 и GT3 RS предлагат максимален въртящ момент 430 Nm. Според тунерите от 9ff версия GTurbo850 постига ускорение от място до 100 км/час за 3.0 секунди, до 200 км/час за 8.9 секунди и до 300 км/час за 18.7 секунди.
Версията GTurbo1000 разбира се предлага по-добра динамика – ускорение до 100 км/час за 2.9 секунди, до 200 км/час за 8.2 секунди и до 300 км/час за 16.5 секунди. Максималната скорост при най-силната версия е около 392 км/час. За сравнение GT3 и GT3 RS имат ускорение от място до 100 км/час за 4.1 секунди, а максималната им скорост е 312 км/час.

Наред с промените по двигателя на 911 GT3 и GT3 RS, фирмата 9ff предлага и някои допълнения към каросерията. Нова е предната броня, страничните мигачи вече са диодни, нови са праговете, променена е и задната броня. Само допълненията във външния вид струват 8 900 евро.
Новите лети джанти с размер 19 цола и монтирани гуми от 9ff струват 4 980 евро, а промените при двигателя имат индивидуална цена в зависимост от състоянието му и от степента на промени която клиентът желае.
 
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    (RWD) ( преди 14 години )
    Май не си се интересувал много от тунинг.
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    :D ( преди 14 години )
    Напълно възможно, двигателя на Veyron не е нищо особенно, впечатлява с брой цилиндри, нищо друго..,а и все пак двигателя не е най-решаващото - тегло, предавателни числа, челно съпротивление.А ако си още толкова омаян от това Порше, влез в youtube и виж как хора от разни там Хондички изцеждат по 700-800 коня, а какво остава от професионалните тунери.
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 14 години )
    Абе не че точно тия треа да будят съмнения.. амааа - 1000 к.с. ?!?!? Бах, при тва 6-цилиндров ??? Излиза 435 коня - тунинг и ХОП 1000 ?!? Максимална скорост 392 км/ч.. Veyron-a дето споменаха е с 4-турбини и 16-цилиндъра и скоростта му е приблизително тая.. Ми тия Keonigseg колко се мъчиха над тва Aero за да стигнат хилядарка коне и над 400 км/ч ??? Нещо ПРЕКАЛНО НЕВЕРОЯТНО ми се вижда с едно би-турбо да качиш 500 коня.. :|
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Да, прави си! Все пак е важното как се представя на пистата :) Дали ще влиза добре в завоите, дали не... е, не е американски ***, значи ще ги взима :)
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    maho ( преди 14 години )
    дали 1000 или 1400 к.с. , какво му мислите.. всеки супер автомобил заслужава внимание, без значение от марката.. а и разликата в мощността се вижда основно на стенда..
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Иначе от 9ff нямат грешка! До колкото знам по документи Bugatti Veyron ги прави за 16 сек. от 0 до 300 км/ч тъкаче от 9ff явно знаят как се постигат максимални резултати!
  • #12
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да съгласен съм с теб тези аудита са можеби най - евтината кола която става машина за Убиване(след подходящ тунинг) на много по-скъпи и "расови" суперколи.Но относно изказването ти че от почти всяка кола тъкива показатели(1000+к.с.) можеш да постигнеш малко бъркаш ;)
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    Таз *** е точен пример,за това,което исках да кажа :)
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 14 години )
    А тази мини-*** http://news.automedia.bg/read/8637.html :D
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    NANI ( преди 14 години )
    А ти какво ще кажеш за едно дърто Ауди S2 2.2- с горе долу същата мощност :D Братле,почти всяка кола може да достигне такива показатели,стига да има кой да вложи достатъчно кинти в нея ;)