С негова помощ са повишили стандартната мощност от 435 к.с. (320 kW) при модела GT3 и 450 к.с. (331 kW) при GT3 RS на 1000 к.с. (736 kW).
Тунерите предлагат освен новото би-турбо и нови бутала за двигателя boxer с 6 цилиндъра. Сменена е и цялата система за охлаждане, като интеркулърите са изцяло нови. Променени са и отворите за въздух в задните калници.
Предлагат се три степени на повишаване на мощността и максималният въртящ момент. Първата повишава мощността до 750 к.с. (552 kW) и максималния въртящ момент до 850Nm. Втората степен предлага мощност от 850 к.с. (625 kW) и максимален въртящ момент 910 Nm.
Най-силната версия е със споменатите 1000 к.с. мощност и с максимален въртящ момент от 940 Nm. Серийните двигатели на Porsche 911 GT3 и GT3 RS предлагат максимален въртящ момент 430 Nm. Според тунерите от 9ff версия GTurbo850 постига ускорение от място до 100 км/час за 3.0 секунди, до 200 км/час за 8.9 секунди и до 300 км/час за 18.7 секунди.
Версията GTurbo1000 разбира се предлага по-добра динамика – ускорение до 100 км/час за 2.9 секунди, до 200 км/час за 8.2 секунди и до 300 км/час за 16.5 секунди. Максималната скорост при най-силната версия е около 392 км/час. За сравнение GT3 и GT3 RS имат ускорение от място до 100 км/час за 4.1 секунди, а максималната им скорост е 312 км/час.
Наред с промените по двигателя на 911 GT3 и GT3 RS, фирмата 9ff предлага и някои допълнения към каросерията. Нова е предната броня, страничните мигачи вече са диодни, нови са праговете, променена е и задната броня. Само допълненията във външния вид струват 8 900 евро.
Новите лети джанти с размер 19 цола и монтирани гуми от 9ff струват 4 980 евро, а промените при двигателя имат индивидуална цена в зависимост от състоянието му и от степента на промени която клиентът желае.